• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Understanding Readers' Understanding : Theory To Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Understanding Readers' Understanding : Theory To Practice

ISBN-13: 9780898599114 / Angielski / Twarda / 1987 / 340 str.

Robert J. Tierney;Patricia L. Anders;Judy Nichols Mitchell
Understanding Readers' Understanding : Theory To Practice Robert J. Tierney Patricia L. Anders Judy Nichols Mitchell 9780898599114 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Understanding Readers' Understanding : Theory To Practice

ISBN-13: 9780898599114 / Angielski / Twarda / 1987 / 340 str.

Robert J. Tierney;Patricia L. Anders;Judy Nichols Mitchell
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This collection features papers addressing current issues in reading comprehension from cognitive and linguistic perspectives. Organized into three sections, the volume investigates text considerations and reader-text interactions. Each paper presents a substantial and comprehensive review of theory and research related to cognition and reading comprehension.

This collection features papers addressing current issues in reading comprehension from cognitive and linguistic perspectives. Organized into three sections, the volume investigates text considerations and reader-text interactions. Each paper presents a substantial and comprehensive review of theory and research related to cognition and reading comprehension.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Language Experience Approach
Education > Teaching - Subjects - Reading & Phonics
Language Arts & Disciplines > Literacy
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780898599114
Rok wydania:
1987
Wydanie:
UK
Ilość stron:
340
Waga:
0.67 kg
Wymiary:
23.7 x 16.13 x 2.62
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Contents: Part I:Text Considerations. W. Kintsch, Contributions from Cognitive Psychology. R. deBeaugrande, Text, Attention, and Memory in Reading Research. B.J.F. Meyer, Following the Author's Top-Level Organization: An Important Skill for Reading Comprehension. R.J. Spiro, B.M. Taylor, On Investigating Children's Transition from Narrative to Expository Discourse: The Multidimensional Nature of Psychological Text Classification. J. Mosenthal, The Reader's Affective Response to Narrative Text. Part II:Language, Knowledge of the World, and Inference. A. Iran-Nejad, The Schema: A Long-Term Memory Structure or a Transient Structural Phenomena. C.C. Pappas, The Role of "Typicality" in Reading Comprehension. R. Beach, R. Brown, Discourse Conventions and Literary Inference: Toward a Theoretical Model. B. Altwerger, S.L. Strauss, Reader's Understanding of Metaphor: Implications of Linguistic Theory for Psycholinguistic Research. R.F. Carey, J.C. Harste, Comprehension as Context: Toward Reconsideration of a Transactional Theory of Reading. R.J. Tierney, J. LaZansky, T. Rapheal, P. Cohen, Author's Intentions and Readers' Interpretation. Part III:Instructional Issues. J.W. Cunningham, Toward a Pedagogy of Inferential Comprehension and Creative Response. J. LaZansky, F. Spencer, M. Johnston, Learning to Read: Setting Students Up. C.A. Bridge, Strategies for Promoting Reader-Text Interactions. P.L. Anders, P.D. Pearson, Instructional Research on Literacy and Reading: Parameters, Perspectives and Predictions.

Robert J. Tierney, Patricia L. Anders, Judy Nichols Mitchell



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia