• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Understanding Minority Ethnic Achievement: Race, Gender, Class and 'Success' » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Understanding Minority Ethnic Achievement: Race, Gender, Class and 'Success'

ISBN-13: 9780415372824 / Angielski / Miękka / 2006 / 224 str.

Louise Archer; Becky Francis
Understanding Minority Ethnic Achievement: Race, Gender, Class and 'Success' Archer, Louise 9780415372824 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Understanding Minority Ethnic Achievement: Race, Gender, Class and 'Success'

ISBN-13: 9780415372824 / Angielski / Miękka / 2006 / 224 str.

Louise Archer; Becky Francis
cena 238,48 zł
(netto: 227,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Providing fresh insights and understandings about educationally 'successful' minority ethnic pupils, this book examines the views, identities and educational experiences of those pupils who are undoubtedly 'achieving', but who tend to remain ignored within popular concerns about under-achievement. Combining a broad analysis of minority ethnic pupils' achievement together with a novel, detailed case study of an educationally 'successful' group, the British-Chinese, this book examines a fascinating angle on debates about the reproduction of social inequalities. In this thought-provoking and highly accessible book, the authors:

  • review the theoretical and policy context to issues of 'race', gender, social class and achievement
  • discuss the role of teachers and schools
  • explore Chinese parents' views of their children's education and explain how these families 'produce' and support achievement
  • investigate British-Chinese pupils' views on their approaches to learning and their educational identities
  • examine the relationship between aspirations and educational achievement
  • consider the complexity and subtlety of racisms experienced by 'successful' minority ethnic pupils.
This timely and authoritative book contributes to the ongoing debates about levels of achievement among minority ethnic pupils and is an essential book for all researchers, students, education professionals and policy-makers.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Student Life & Student Affairs
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415372824
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
224
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
23.37 x 16.26 x 1.32
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface.  1. ‘Race’ And Achievement: The Policy Context  2. Theoretical Perspectives on ‘Race’, Gender, Class and Achievement  3. Teachers’ Views on Pupils’ Identities and Achievement  4. Minority Ethnic Parents’ Views of the British Education System  5. Young People’s Educational Identities  6. Linking Identities, Aspirations and Achievement  7. Understanding and Addressing Educational Inequalities: Racisms, Sexisms and Classisms  8. Implications.  References

Becky Francis, Louise Archer

Archer, Louise Louise Archer is a Senior Research Fellow in the I... więcej >
Francis, Becky Becky Francis is Professor of Education at King's ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia