• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Understanding Literacy and Cognition: Theory, Research, and Application » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Understanding Literacy and Cognition: Theory, Research, and Application

ISBN-13: 9781468457506 / Angielski / Miękka / 2012 / 322 str.

C. K. Leong; B. S. Randhawa
Understanding Literacy and Cognition: Theory, Research, and Application Leong, C. K. 9781468457506 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Understanding Literacy and Cognition: Theory, Research, and Application

ISBN-13: 9781468457506 / Angielski / Miękka / 2012 / 322 str.

C. K. Leong; B. S. Randhawa
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

What does it me an to be literate? What does it mean to be a cognizing individual? What is the nature of cognizing? These are not new questions. They have been treated as "philosophical puzzles" to be pondered systema tically in the hope of some eventual solution. They have also been viewed as sets of "language games" with their own rules to enable the individual to understand the world. These age-old and significant issues gain renewed meaning with our advances in technology and neurosciences. Psychologists and educators would need to be aware of the explicit knowledge needed to prepare their students to be literate individuals. These were some of the questions that a small number of psychologists, educators, and computer scientists attempted to answer when they gathered for the Symposium Literacy and Cognition, which was held at the University of Saskatchewan, Saskatoon, Canada from 29th to 31st October, 1987. The occasion also marked the sixtieth anniversary of the College of Education of the University, which had as its beginning the Normal School for the Province of Saskatchewan. We are grateful to the presenters for their presentations and their written papers, and also to our other colleagues from the United States and Sweden for their contributions to the multi faceted theme of literacy and cognition. There are many other people whom we would like to thank. These include: Dr. Sylvia Fedoruk, Chancellor of the University and Lieutenant Governor of Saskatchewan, for her opening remarks at the Symposium; Dr."

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Literacy
Education > General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781468457506
Rok wydania:
2012
Wydanie:
1989
Ilość stron:
322
Waga:
0.57 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 1.75
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

to Part I: Theory.- 1 Literate Thought.- 2 A Schoolman’s “Doubtfulness”—Metaphors on Literacy and Cognition.- 3 Neural Substrate of Cognition and Literacy: Biology as Wish Fulfillment?.- 4 From Literacy to Cognitive Science.- 5 Cognition and Learning.- 6 A Framework for Developing Theories about Instructional Effectiveness.- to Part II: Research.- 7 The Practical Use of Artificial Intelligence in Automated Tutoring: Current Status and Impediments to Progress.- 8 Dual-Route, ACT*, and PDP Models of the Acquisition of Word Decoding Skills.- 9 Through a Looking Glass: Swedish Research on Reading Using the TEXTWINDOW System.- 10 Computer Speech in Reading Research, Instruction, and Remediation.- 11 Some Re-thinking of the Psycho-Educational Diagnostic Process from the Perspective of Developing a Computer-Guided Expert System.- to Part III: Application.- 12 Schooling, Literacy and Cognitive Development: A Study in Rural India.- 13 Scientific Literacy and the Twenty-First Century.- 14 Technological Literacy: Implications for Instruction.- 15 Cognition, Literacy, and Curriculum.- 16 Cognitive Education: A Longitudinal Examination.- On Literacy and Cognition: A Critical Summation.- Editors’ Addendum.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia