• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Understanding Channel Purchase Intentions: Measuring Online and Offline Shopping Value Perceptions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Understanding Channel Purchase Intentions: Measuring Online and Offline Shopping Value Perceptions

ISBN-13: 9783639097924 / Angielski / Miękka / 2008 / 260 str.

Thijs Broekhuizen
Understanding Channel Purchase Intentions: Measuring Online and Offline Shopping Value Perceptions Broekhuizen, Thijs 9783639097924 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Understanding Channel Purchase Intentions: Measuring Online and Offline Shopping Value Perceptions

ISBN-13: 9783639097924 / Angielski / Miękka / 2008 / 260 str.

Thijs Broekhuizen
cena 353,37
(netto: 336,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The purpose of this study is to develop and test a model that enhances our understanding of how consumers evaluate online and offline channels for their purchasing. This study studies the motivations to use specific online and offline retail outlets in a side-by-side evaluation. The concept of perceived value is chosen, as it represents a tradeoff between all perceived costs and benefits, and therefore enables comparisons between the two seemingly different shopping experiences. Moreover, it has been shown that perceived value is capable of predicting purchase intentions for offline and online stores (e.g. Baker et al. 2002; Chen and Dubinsky 2003). The relative importance of the predictors of online and offline perceived value and purchase intentions are used to infer the main motivations to shop online or offline. Differences in the strength of relationships indicate whether certain factors play a more dominant role in either context. In addition to this, it is also investigated whether there are differences in the strength of online shopping motivations between experienced and less experienced online shoppers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639097924
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
260
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.4
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Thijs Broekhuizen (1976) received his Master thesis from the
Faculty of Economics of the University of Groningen in the year
2001. He received his PhD from the Faculty of Business in 2006.
He currently is an Assistant Professor at the department of
Innovation Management & Strategy.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia