• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Uncertainty and Behaviour: Perceptions, Decisions and Actions in Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Uncertainty and Behaviour: Perceptions, Decisions and Actions in Business

ISBN-13: 9781472482419 / Angielski / Twarda / 2016 / 152 str.

Dr. Melanie E. Kreye
Uncertainty and Behaviour: Perceptions, Decisions and Actions in Business Dr. Melanie E. Kreye   9781472482419 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Uncertainty and Behaviour: Perceptions, Decisions and Actions in Business

ISBN-13: 9781472482419 / Angielski / Twarda / 2016 / 152 str.

Dr. Melanie E. Kreye
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Uncertainty affects us in our everyday lives, and in a wide range of situations but how do individuals and indeed organisations respond to uncertainty and how does it impact their decision-making and actions? Based on the latest developments in academic research, the author offers solid advice on how to manage uncertainty in every-day life, bringing a new perspective to these issues and extrapolating this to offer implications for an organisational and managerial context. The author brings this emerging area of research to a wider audience by: Tying together insights from various fields including psychology, engineering, business and management. Creating a framework for usefully applying the research concepts in every-day life. Extrapolating insights from the psychology of individual decision makers to the organisational context and managerial decision-making. Creating highly applicable and impactful recommendations for how managers, organisations, and every day people can understand and manage uncertainty in their life. The book is divided into two main parts. Part I deals with the behaviour of individuals facing uncertainty and includes accessible explanations and examples of every-day applications, while Part II deals with behaviour in organisations facing uncertainty, where insights from Part I are combined and related to the organisational and work context to explore how, for example, (mis)-perceptions and decision-making biases impact managerial life. This is a must read for both managers and those who are seeking to better understand their own behaviour and management approach.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Insurance - Risk Assessment & Management
Business & Economics > Education
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781472482419
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
152
Waga:
1.30 kg
Wymiary:
23.62 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Chapter 1. Introduction  Part I. People and Uncertainty: Perceiving uncertainty  Chapter 2. Expressing uncertainty  Chapter 3. Accepting uncertainty  Chapter 4. Deciding under uncertainty  Chapter 5. Acting on uncertainty.  Part II. Organisations and Uncertainty  Chapter 6. Organisations and uncertainty types  Chapter 7. Uncertainty and time  Chapter 8. Uncertainty in organisational decision making  Chapter 9. Organisational actions based on uncertainty  Chapter 10. Conclusions

Melanie E. Kreye is an Assistant Professor at the Technical University of Denmark (DTU) in the Department of Management Engineering. She received her PhD from the University of Bath, UK, and finished her undergraduate degree at the Technical University of Chemnitz in Germany. She researches and has published in the area of uncertainty in business and management, particularly its impact on organisational decision-making and on service operations.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia