Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
(Un)Learning to Teach Through Intercultural Professional Development (hc) » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
(Un)Learning to Teach Through Intercultural Professional Development (hc)
ISBN-13
: 9781641131322 / Angielski / Twarda / 2017 / 262 str.
Candace Schlein
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
(Un)Learning to Teach Through Intercultural Professional Development (hc)
ISBN-13
: 9781641131322 / Angielski / Twarda / 2017 / 262 str.
Candace Schlein
cena
579,43
zł
(netto: 551,84 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 541,82 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education
>
Aims & Objectives
Education
>
Inclusive Education
Education
>
Multicultural Education
Wydawca:
Eurospan (JL)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781641131322
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
262
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Acknowledgements.
Series Forward
Prologue.
Introduction: Blurring the Lines.
An Exploration of Narrative Inquiry as Phenomenon and Method: Alone on a Streetcar.
Literature Review: Studying the Landscape.
The Landscapes of Japan and Hong Kong: Sinking into the Snow.
Stories Lived in Canada: Passing Through the Turnstile.
Stories Lived in Hong Kong and Japan: Standing in the Middle of the Field.
Stories of Canadian Reentry and Re–Acculturation: Awake in My Apartment.
Insights into Intercultural Experiences: A Circle of Women.
Educational and Societal Implications of Intercultural Experiences: (Un)Learning to Teach.
Significance of the Study.
Postscript.
References.
Udostępnij
Czytaj nas na: