• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ultimate Book of Business Brands: Insights from the World's 50 Greatest Brands » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Ultimate Book of Business Brands: Insights from the World's 50 Greatest Brands

ISBN-13: 9781841124391 / Angielski / Miękka / 2002 / 256 str.

Des Dearlove; Stuart Crainer
Ultimate Book of Business Brands: Insights from the World's 50 Greatest Brands Crainer, Stuart 9781841124391 Capstone Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Ultimate Book of Business Brands: Insights from the World's 50 Greatest Brands

ISBN-13: 9781841124391 / Angielski / Miękka / 2002 / 256 str.

Des Dearlove; Stuart Crainer
cena 81,60
(netto: 77,71 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 81,26
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The Ultimate Book of Business Brands contains a unique summary of the breakthrough brands that have captured the hearts and minds of people throughout the world. The Ultimate Book of Business Brands shows how apparently ordinary products and services are transformed into business legends. Brands have become one of the most powerful competitive weapons in the business arsenal, and this book will give you the inside track on just how these winning brands have been created and sustained.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Capstone Publishing
Seria wydawnicza:
Ultimate (Capstone)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781841124391
Rok wydania:
2002
Wydanie:
Revised
Numer serii:
000261138
Ilość stron:
256
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.62 x 16.05 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Acknowledgements.

Introduction.

American Express.

Apple.

Barbie.

Benetton.

Budweiser.

Coca–Cola.

Disney.

Federal Express.

The Gap.

General Electric.

Gillette.

Goodyear.

Guinness.

Håagen–Dazs.

Harley–Davidson.

Harvard Business School.

Heineken.

Heinz.

Hertz Car–Hire.

Hewlett–Packard.

Holiday Inn.

Hoover.

IBM.

Ikea.

Intel.

Kellogg′s.

Kodak.

Lego.

Levi–Strauss.

Marlboro.

Mars.

McDonald′s.

McKinsey & Co.

Mercedes–Benz.

Microsoft.

Nescafé.

Nike .

Red Cross.

Reuters.

Rolls–Royce.

Sears, Roebuck.

Sony.

Starbucks.

Swatch.

Toyota.

Virgin.

Wal–Mart.

Wrigley′s.

Xerox.

Yamaha.

Index.

STUART CRAINER is the author of The Management Century. His work appears in The Times and leading business magazines including Across the Board, Strategy and Business and Business 2.0.

DES DEARLOVE is the co–author, with Stephen Coomber, of Architects of the Business Revolution. He is a former commissioning editor of The Times, and remains a frequent contributor to the newspaper. His work appears in business publications worldwide including Across the Board, Chief Executive Magazine and Strategy & Business.
Stuart Crainer and Des Dearlove are the founders of the business content, concepts and consulting firm, Suntop Media. Their book credits include the international bestseller The Financial Times Handbook of Management, Gravy Training and the Career Adventurer′s Fieldbook (co–authored with Stephen Coomber).

Featuring:

American Express – Apple – Barbie – Benetton – Budweiser – Coca–Cola – Disney – Federal Express – The Gap – General Electric – Gillette – Goodyear – Guinness – H塧en–Dazs – Harley–Davidson –Harvard Business School – Heineken – Heinz – Hertz – Hewlett–Packard – Holiday Inn – Hoover – IBM – Ikea Intel – Kellogg′s – Kodak – Lego – Levi–Strauss – Marlboro – Mars – McDonald′s – McKinsey & Co – Mercedes–Benz – Microsoft – Nescaf頭 Nike – Red Cross – Reuters – Rolls–Royce – Sears Roebuck – Sony – Starbucks – Swatch – Toyota – Virgin – Wal–Mart – Wrigley′s – Xerox – Yamaha

Dearlove, Des STUART CRAINER and DES DEARLOVE are the creators o... więcej >
Crainer, Stuart STUART CRAINER and DES DEARLOVE are the creators o... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia