• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Twenty Million New Customers!: Understanding Gay Men's Consumer Behavior » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Twenty Million New Customers!: Understanding Gay Men's Consumer Behavior

ISBN-13: 9781560239031 / Angielski / Miękka / 1998 / 250 str.

Steven Maxwell Kates
Twenty Million New Customers!: Understanding Gay Men's Consumer Behavior Kates, Steven M. 9781560239031 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Twenty Million New Customers!: Understanding Gay Men's Consumer Behavior

ISBN-13: 9781560239031 / Angielski / Miękka / 1998 / 250 str.

Steven Maxwell Kates
cena 233,60 zł
(netto: 222,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Most of the world's population is in the dark when it comes to the consumer patterns of gay men. But in Twenty Million New Customers : Understanding Gay Men's Consumer Behavior, you'll leave all the dark, homophobic myths behind where they belong--in the closet--and come out into the light. In its colorful and informative chapters, you'll see why gay men are a vital consumer lifeline to today's clothing industries as you tap into revealing psychological characteristics that will benefit any business manager. A scholarly yet personal, poignant study, Twenty Million New Customers is a mixed shopping bag, taking you on a day-in-the-life tour of the buying patterns of 44 gay men. As an up-to-date catalog of scholarly data, it helps you see how mainstream businesses can tailor their marketing methods to this rapidly expanding demand in a competent, professional, and ethical manner. As a commentary on lifestyle, it transports you to unexplored consumer behavior territory that most people still consider deviant.Specifically, you'll read about: in-depth, personal interviews from gay consumers real-life problems and market needs of gay men consumer behavior as political protest self-concept, identity, community, and culture the creation and maintenance of gay consumer subculture research methods and managerial implications of the study A recent survey estimates that over six percent of U.S. consumers openly acknowledges themselves as gay--clearly a priceless niche. So if you're a gay man trying to get the skinny on the latest bodysuit trends, a marketing scholar involved in quantitative methods research, or a manager interested in retiring your old, outdated business savvy to the closet and exchanging it for a flashy, new, informed sense of marketing pizzazz, read Twenty Million New Customers It'll shut the closet on the harmful myths surrounding gay consumerism and open the door to success.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Social Science > LGBTQ+ Studies - Gay Studies
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Haworth Press
Seria wydawnicza:
Haworth Gay & Lesbian Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781560239031
Rok wydania:
1998
Numer serii:
000010358
Ilość stron:
250
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
21.36 x 15.34 x 1.68
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Steven M Kates

Kates, Steven Maxwell Kates is Assistant Professor of Business Administr... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia