• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Twenty Ads That Shook the World: The Century's Most Groundbreaking Advertising and How It Changed Us All » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Twenty Ads That Shook the World: The Century's Most Groundbreaking Advertising and How It Changed Us All

ISBN-13: 9780609807231 / Angielski / Miękka / 2001 / 240 str.

James B. Twitchell
Twenty Ads That Shook the World: The Century's Most Groundbreaking Advertising and How It Changed Us All Twitchell, James 9780609807231 Three Rivers Press (CA) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Twenty Ads That Shook the World: The Century's Most Groundbreaking Advertising and How It Changed Us All

ISBN-13: 9780609807231 / Angielski / Miękka / 2001 / 240 str.

James B. Twitchell
cena 73,02 zł
(netto: 69,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 73,22 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

James Twitchell takes an in-depth look at the ads and ad campaigns and their creators that have most influenced our culture and marketplace in the twentieth century. P. T. Barnum s creation of buzz, Pepsodent and the magic of the preemptive claim, Listerine introducing America to the scourge of halitosis, Nike s Just Do It, Clairol s Does She or Doesn t She?, Leo Burnett s invention of the Marlboro Man, Revlon s Charlie Girl, Coke s re-creation of Santa Claus, Absolut and the art world these campaigns are the signposts of a century of consumerism, our modern canon understood, accepted, beloved, and hated the world over."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Social Science > Popular Culture
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Wydawca:
Three Rivers Press (CA)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780609807231
Rok wydania:
2001
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
240
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.22 x 18.69 x 1.68
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Succinct and informative, a ... deep look into a deceptively complex subject. Christopher Lehmann-Haupt, New York Times

Easily the Best Book on Advertising Philip Sawyer, director, Starch Advertising Research

Not a single page is without a cleverly turned sentence, thought-provoking remark, or outrageous conclusion. Wired

An immensely entertaining and seriously provocative piece of work . . . As wise as it is witty, this is a must for anybody really interested in brand marketing or hooked on nostalgia. Baltimore Sun

Twenty Ads That Shook the World is a triumph. . . . James Twitchell not only recognizes and appreciates the many ways that ads shape our culture, but he also writes about advertising in ways unmatched by any other author. Creativity magazine

This book is on fire with ideas. Far more than a history of great advertising, this invaluable and highly entertaining guide to the power of simple ideas is brimming with insights for anybody who s ever wanted to buy or sell something. Steve Hayden, president, Worldwide Brand Services, Ogilvy & Mather

A thoroughly enjoyable read that will have you humming more than a few jingles you thought you d forgotten." Entrepreneur

As eerily comforting as a family photo album. Esquire

This book is a treat. . . . Full of surprises and, as the only essential change in the advertising business through the years is the way one manipulates new technology, it is also a rich tapestry of stimulating thinking. Mary Wells Lawrence, founding partner, Wells, Rich, & Greene

JAMES B. TWITCHELL is the author of several books on advertising, including Adcult USA: The Triumph of Advertising in American Culture and Carnival Culture: The Trashing of Taste in America. He is an alumnus professor of English at the University of Florida.

Twitchell, James B. James B. Twitchell is professor of English and adv... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia