• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tu Imagen, Tu éxito: Estrategias e Ideas para su Aplicación en el Espacio Público » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tu Imagen, Tu éxito: Estrategias e Ideas para su Aplicación en el Espacio Público

ISBN-13: 9781495281914 / Hiszpański / Miękka / 2014 / 150 str.

Andres Valdez Zepeda
Tu Imagen, Tu éxito: Estrategias e Ideas para su Aplicación en el Espacio Público Valdez Zepeda, Andres 9781495281914 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tu Imagen, Tu éxito: Estrategias e Ideas para su Aplicación en el Espacio Público

ISBN-13: 9781495281914 / Hiszpański / Miękka / 2014 / 150 str.

Andres Valdez Zepeda
cena 60,20
(netto: 57,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 60,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

La imagen es la percepcion que los demas tienen de nosotros, formada a partir de las multiples y, muchas veces, tensas relaciones que se establecen entre los individuos y los grupos o a traves de la informacion que se les proporciona sobre un determinado sujeto, objeto o acto, sea esta verdadera o no. En este sentido, la imagen es una relacion que esta sujeta a diferentes mediaciones, las cuales la configuran y, muchas veces, la trascienden. Es decir, la imagen se construye a partir de la interaccion social y a partir de la experiencia que se adquiere en este acto gregario, mismo que se condiciona por factores culturales e idiosincrasicos. Los medios de comunicacion, como mediadores por excelencia, juegan un papel muy importante en la construccion de percepciones sociales y en la construccion de imagen publica. De hecho, en la nueva sociedad de las telecomunicaciones y de desarrollo tecnologico, los medios electronicos de comunicacion se han convertido en los instrumentos mas efectivos para construir, moldear o, incluso, arruinar la imagen de algun individuo, grupo o institucion. Sin temor a equivocos, se puede afirmar que los medios de comunicacion se han convertido en referentes estrategicos en el proceso de formacion de imagen publica, aunque no son los unicos mediadores, ni su poder es omnipotente. La familia, las amistades, las organizaciones sociales y politicas, asi como todo el entramado institucional en la que se desarrolla el individuo (religion, escuela, trabajo, etc.) condicionan, de cierta manera, la formacion de la imagen, de tal forma que el individuo es percibido de acuerdo al paradigma cultural y la vision que ha adaptado el receptor a traves de los anos. En este sentido, la heterogeneidad de paradigmas perceptivos prevaleciente en toda sociedad precondiciona la forma de ver y construir una imagen. No todos tenemos la misma percepcion de un mismo objeto, sujeto o acto, sino que predominan diferentes lecturas (percepciones) y, por lo tanto, diversas imagenes."


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > World - Caribbean & Latin American
Wydawca:
Createspace
Język:
Hiszpański
ISBN-13:
9781495281914
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
150
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 0.81
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia