ISBN-13: 9788382315066 / Polski / miękka ze skrzydełkami / 264 str.
ISBN-13: 9788382315066 / Polski / miękka ze skrzydełkami / 264 str.
POZNAJ PROSTY PRZEPIS NA TO, JAK UZYSKAĆ SATYSFAKCJĘ Z PRACYBrak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio nawydajność, rotację kadry oraz morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Remedium jest na wyciągnięcie ręki, ale mało kto po nie sięga. W tej książce Patrick Lencioni, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, prezentuje rewolucyjny, a przy tym bardzo prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i w swoim życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy oraz narzędzia pozwalające je pokonać. Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, ta książka przyniesie ci natychmiastową ulgę – i nadzieję. Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarządzasz sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi – ta książka to lektura obowiązkowa.Trevor Fetter, wykładowca w Harvard Business School, były prezes Tenet Healthcare Corporation W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koło ratunkowe. Jego książka jest wspaniałym dziełem, polecam ją liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji.Kevin D. Wilde, wykładowca w Carlson School of Management na Uniwersytecie Minnesoty, byływiceprezes i dyrektor działu szkoleńw General Mills, Inc. Nie daj się zwieść prostocie przekazywanego tu komunikatu. Lencioni przedstawia praktyczne rozwiązania, które pozwolą uzyskać lepsze wyniki finansowe poprzez skoncentrowanie uwagi na ludziach. Znalazłem tu wiele nowych pomysłów na samodoskonalenie, które chciałbym jak najszybciej wypróbować!Jeff Lamb, były wiceprezes ds. rozwoju pracowników i przywództwa w Southwest Airlines, COO Vari PATRICK M. LENCIONI jest założycielem The Table Group, firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwoju zespołów kierowniczych i promowaniu zdrowia organizacyjnego. Jako konsultant i uznany mówca współpracował z tysiącami menedżerów wyższego szczebla, zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500 i rozpoczynających działalność firmach wysokich technologii, jak i uniwersytetach i firmach typu non profit. Lencioni jest autorem sześciu książek, w tym także bestsellera z listy „New York Timesa” – Pięć dysfunkcji pracy zespołowej.
POZNAJ PROSTY PRZEPIS NA TO, JAK UZYSKAĆ SATYSFAKCJĘ Z PRACYBrak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio nawydajność, rotację kadry oraz morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Remedium jest na wyciągnięcie ręki, ale mało kto po nie sięga. W tej książce Patrick Lencioni, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, prezentuje rewolucyjny, a przy tym bardzo prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i w swoim życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy oraz narzędzia pozwalające je pokonać. Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, ta książka przyniesie ci natychmiastową ulgę – i nadzieję. Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarządzasz sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi – ta książka to lektura obowiązkowa.Trevor Fetter, wykładowca w Harvard Business School, były prezes Tenet Healthcare Corporation W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koło ratunkowe. Jego książka jest wspaniałym dziełem, polecam ją liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji.Kevin D. Wilde, wykładowca w Carlson School of Management na Uniwersytecie Minnesoty, byływiceprezes i dyrektor działu szkoleńw General Mills, Inc. Nie daj się zwieść prostocie przekazywanego tu komunikatu. Lencioni przedstawia praktyczne rozwiązania, które pozwolą uzyskać lepsze wyniki finansowe poprzez skoncentrowanie uwagi na ludziach. Znalazłem tu wiele nowych pomysłów na samodoskonalenie, które chciałbym jak najszybciej wypróbować!Jeff Lamb, były wiceprezes ds. rozwoju pracowników i przywództwa w Southwest Airlines, COO Vari PATRICK M. LENCIONI jest założycielem The Table Group, firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwoju zespołów kierowniczych i promowaniu zdrowia organizacyjnego. Jako konsultant i uznany mówca współpracował z tysiącami menedżerów wyższego szczebla, zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500 i rozpoczynających działalność firmach wysokich technologii, jak i uniwersytetach i firmach typu non profit. Lencioni jest autorem sześciu książek, w tym także bestsellera z listy „New York Timesa” – Pięć dysfunkcji pracy zespołowej.