• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Truth in Marketing: A Theory of Claim-Evidence Relations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Truth in Marketing: A Theory of Claim-Evidence Relations

ISBN-13: 9781138849198 / Angielski / Twarda / 2016 / 130 str.

Anker Boysen Thomas;¬Abar;¬Abar
Truth in Marketing: A Theory of Claim-Evidence Relations Anker Boysen Thomas   9781138849198 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Truth in Marketing: A Theory of Claim-Evidence Relations

ISBN-13: 9781138849198 / Angielski / Twarda / 2016 / 130 str.

Anker Boysen Thomas;¬Abar;¬Abar
cena 301,14
(netto: 286,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Can we believe the claims that marketers make? Does truth in marketing matter? Apparently not

Despite the role of regulators, marketing claims are often ruled to be misleading, deceptive or incomplete. Surprisingly, scholars of marketing ethics have devoted little time to this key issue. This may be because although key codes of marketing conduct insist on truthful communications, there is only limited understanding of what truthfulness itself actually entails.

This innovative book develops a theory of truth in marketing and discusses the implications for consumers, marketing professionals and policymakers. Focusing on the problem of truth in marketing, it analyses the theory of truth in marketing, and examines the wider significance of marketing truth for society. Using a wide selection of engaging global examples and cases to illustrate this fascinating analysis, this engaging book will provide a provocative read for all scholars and educators in marketing, marketing/business ethics and CSR. "

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Business Ethics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138849198
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000399629
Ilość stron:
130
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
21.84 x 13.97 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

‘Although highly philosophical in nature, this scholarly text is essential reading for senior marketing practitioners, researchers and students. I thought I knew what truth was until I read this book, and while your head will hurt when you read it, it will be good for the world of marketing if you do. In this case the journey through abstract philosophy has concrete implications for the way marketers design their practices. Highly recommended reading (and re-reading).’ - Linda Brennan, Professor in the School of Media and Communication, RMIT University, Australia

Thomas Boysen Anker is lecturer at the University of Glasgow and holds a PhD in applied philosophy from the University of Copenhagen. His main research interest is business ethics. He is associate editor of European Management Journal and has published widely in international academic journals.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia