• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Trusting in the University: The Contribution of Temporality and Trust to a Praxis of Higher Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Trusting in the University: The Contribution of Temporality and Trust to a Praxis of Higher Learning

ISBN-13: 9781402023439 / Angielski / Twarda / 2004 / 216 str.

Paul T. Gibbs
Trusting in the University: The Contribution of Temporality and Trust to a Praxis of Higher Learning Gibbs, Paul T. 9781402023439 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Trusting in the University: The Contribution of Temporality and Trust to a Praxis of Higher Learning

ISBN-13: 9781402023439 / Angielski / Twarda / 2004 / 216 str.

Paul T. Gibbs
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The world in which we learn is changing rapidly. That rapidity is driven by a range of influences, conveniently, but inadequately, clustered under the rubric of globalisation. . The context in which globalisation and education is often linked is that of progression, progression realisable through technology, the free movement of finances and the optimum utilisation of human capital. To fuel this progression, formal educational institutions have grown, adapted and changed to provide highly skilled outputs to satisfy demand. Along the way, I will argue, the questioning, learning, reflecting and worthiness of formal education has been sacrificed for instrumentality, compliance and self-interest. This is seen throughout the educational system but this book concentrates on higher education and, more importantly, higher educational institutions that are known as universities. I will try to argue for a distinctive place for universities that does not resist progression but defines it differently from that allowable by the market. I propose a university system where students and faculty are together allowed to let learn who they might become, rather than realise their being as the artefact of economic imperatives. I accept from the very beginning that this might be incompatible with universities being in the world of commerce and industry, in fact, I demand that they are not However, my text is not a polemic against the capitalist entrapment of education per se but for the development of centres that question whilst engaging with the realities of our existence."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Teaching - General
Education > Student Life & Student Affairs
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781402023439
Rok wydania:
2004
Wydanie:
2004
Ilość stron:
216
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
24.13 x 16.26 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Dedication Preface Acknowledgments Introduction Liberalism, Mass Education and a Loss of Academic Trust The Market Metaphor — A Good Basis for Trust? What Form of Trust Might be Appropriate for Universities to Build a 'Praxis' of Higher Education Designed to Encourage Authenticity? Education in a Culture of Suspicion? If Not the Market Model, then Perhaps a Heideggerian Perspective? A University’s Authenticity is in its Community Trusting in Thinking about Knowing Trusting in Teaching to Let Learn A Trusting 'Praxis' for Higher Education Institutions Reflections References Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia