• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Trust, Power and Public Relations in Financial Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Trust, Power and Public Relations in Financial Markets

ISBN-13: 9780415719216 / Angielski / Twarda / 2016 / 160 str.

Clea Bourne
Trust, Power and Public Relations in Financial Markets Clea Bourne 9780415719216 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Trust, Power and Public Relations in Financial Markets

ISBN-13: 9780415719216 / Angielski / Twarda / 2016 / 160 str.

Clea Bourne
cena 780,44 zł
(netto: 743,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The public relations profession positions itself as expert in building trust throughout global markets, particularly after crisis strikes. Successive crises have tainted financial markets in recent years. Calls to restore trust in finance have been particularly pressing, given trust s crucial role as lubricant in global financial engines. Nonetheless, years after the global financial crisis, trust in financial markets remains both tenuous and controversial. This book explores PR in financial markets, posing a fundamental question about PR professionals as would-be trust strategists . If PR promotes its expertise in building and restoring trust, how can it ignore its potential role in losing trust in the first place? Drawing on examples from state finance, international lending agencies, trade bodies, financial institutions and consumer groups in mature and emerging financial centres, this book explores the wide-ranging role of PR in financial markets, including:

  • State finance and debt capital markets
  • Investor relations, M&A and IPOs
  • Corporate communications for financial institutions
  • Product promotion and consumer finance
  • Financial trade associations and lobbying
  • Consumerism and financial activism.
Far reaching and challenging, this innovative book will be essential reading for researchers, advanced students and professionals in PR, communication and finance."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Finance - General
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge New Directions in Public Relations & Communication
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415719216
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000436669
Ilość stron:
160
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. PR in Financial Markets: ‘Booms and Busts’ in Trust  2. Reframing Trust, Power & Public Relations  3. Promoting State Financial Power: Creditworthiness as Trustworthiness  4. Financial Trade Associations: Territorial Battles for Trust  5. Stock Market Storytelling and Dalliances with Trust  6. Changing Banking Models, Shifting Trust Relations  7. Insurance, Investment, Pensions: Rise of the Robo-Expert  8. Financial Exclusion: PR as Activism and Resistance  9. Organising Silence: Public Relations in Financial Silos  10. Conclusion: Revisiting the Trust Strategist’s Role

Clea Bourne is a Lecturer in Public Relations, Advertising & Marketing, at Goldsmiths, University of London, UK. Her research on communication in financial markets has appeared in Culture and Organisation, Public Relations Inquiry, Journal of Public Relations Research and New Media and Society, and in edited collections.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia