• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Trust, Organizations and the Digital Economy: Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Trust, Organizations and the Digital Economy: Theory and Practice

ISBN-13: 9780367762148 / Angielski / Twarda / 2021 / 284 str.

Joanna Paliszkiewicz; Kuanchin Chen
Trust, Organizations and the Digital Economy: Theory and Practice Joanna Paliszkiewicz Kuanchin Chen 9780367762148 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Trust, Organizations and the Digital Economy: Theory and Practice

ISBN-13: 9780367762148 / Angielski / Twarda / 2021 / 284 str.

Joanna Paliszkiewicz; Kuanchin Chen
cena 780,44
(netto: 743,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 755,61
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Trust is a pervasive catalyst of human and business relationships that has inspired interest in researchers and practitioners alike. It has been shown to enhance engagement, communication, organizational performance, and online activities.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Business Communication - General
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Advances in Management and Business Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367762148
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000035334
Ilość stron:
284
Waga:
0.57 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I. Trust: theoretical foundations 1. The meaning and interdisciplinary nature of trust in the digital economy – future directions Joanna Paliszkiewicz, Jerzy Gołuchowski, Kuanchin Chen 2. The dimensions of trust in the digital era Barbara Kożuch 3. Influence of political strategies on culture of social trust Joanna Wyleżałek 4. The role of trust in business Elżbieta Kacperska, Katarzyna Łukasiewicz 5. Establishing Trust in Artificial Intelligence in Education Maria Elena Corbeil, Joseph Rene Corbeil 6. Virtual Organizations and Trust Wojciech Pizło, Andrzej Parzonko 7. CSR communication strategies in trust-building and customers engagement Jerzy Gołuchowski, Anna Losa-Jonczyk, Joanna Paliszkiewicz, Jeretta Horn Nord 8. Trust and the Digital Economy: A Framework for Analysis Anna Jasiulewicz, Piotr Pietrzak, Barbara Wyrzykowska 9. Trust in machine-learning systems Grzegorz Dziczkowski, Szymon Głowania, Bogna Zacny Part II. Trust in the digital economy: Issues and challenges 10. Trust and modern Internet Technology solutions in the banking sector Ewa Stawicka 11. Trust as a factor influencing the willingness to pay taxes Piroska Dobos, Katalin Takács-György 12. The crucial role of trust in adapting logistics to the new conditions Konrad Michalski 13. Mutual trust in the city strategy implementation Vesa-Jukka Vornanen, Josu Takala 14. The role of trust in modern food production through blockchain and related technologies Sławomir Jarka, Agnieszka Biernat-Jarka, Monika Gębska 15. The role of digital technologies in building trust in agriculture Henryk Runowski 16. Influence of trust level on insurance decisions of farmers Adam Wąs, Ludwik Wicki,Piotr Sulewski 17. Building trust and managing brand relationships with stakeholders Marek Matejun, Marcin Ratajczak 18. Building trust for start-ups’ development Michał Borowy, Daria Murawska 19. Trust building strategy among food listed companies in the digital economy era Magdalena Mądra Sawicka 20. Building brand trust in managing relations between the company and the representatives of generation Z Anna Korombel, Olga Ławińska 21. Trust as an element of building brand relations with environmental groups Agnieszka Werenowska, Ewa Jaska



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia