• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Trends and Issues in Global Tourism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Trends and Issues in Global Tourism

ISBN-13: 9783642108280 / Angielski / Twarda / 2010 / 336 str.

Roland Conrady
Trends and Issues in Global Tourism Conrady, Roland 9783642108280  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Trends and Issues in Global Tourism

ISBN-13: 9783642108280 / Angielski / Twarda / 2010 / 336 str.

Roland Conrady
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book offers insights into important trends and future scenarios in the global tourism and travel industry and analyses current challenges in the aviation and hospitality industry, destination management and general travel behaviour. Well-known notabilities share their points of view. For example, Norbert Walter, chief economist of the Deutsche Bank, writes about the financial crisis and its impact on the tourism industry. Top executives of international operating airlines like C. Karlitekin (Turkish Airlines), J. Hunold (Air Berlin) and E. Sims (Air New Zealand) have much to say about the future of airlines and aviation management. Corporate Social Responsibility is one of the top themes to-be and therefore a focus of this book, offering the perspective of the UN Foundation and the social inclusion concept of RUHR.2010, European Capital of Culture. The articles are based on presentations and panel discussions presented at the worlds largest tourism congress, the ITB Berlin Convention.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Science > Earth Sciences - Geography
Business & Economics > Urban & Regional
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783642108280
Rok wydania:
2010
Wydanie:
2010
Numer serii:
000381471
Ilość stron:
336
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
23.37 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Status Quo in the Tourism and Travel Industry.- Overview of World Tourism 2009.- What#x2019;s Hot in Business Travel Management?.- Actual Challenges in the Tourism and Travel Industry.- Crisis? Which Crisis?.- Financial Crisis and Tourism.- Oil Price and Holiday Mobility: Will We Still Be Able to Afford Vacation in the Future?.- Energy Demand Forecasts and Climate Policy Agenda.- ITB Workshop: Carbon Management in Tourism.- Carbon Management in Tourism #x2013; A Smart Strategy in Response to Climate Change.- ITB Business Travel Day: Where the Journey Is Taking Us #x2013; Major Challenges for Aviation in 2009.- ITB Aviation Day: Environmental Sustainability in Aviation #x2013; Bio Fuel Technologies at Air New Zealand.- Digital Lifestyle and Online Travel: Looking at the Case of Digital Natives.- Corporate Social Responsibility.- Practical Aspects of Corporate Social Responsibility #x2013; Challenges and Solutions.- Corporate Social Responsibility #x2013; Customer Expectations and Behaviour in the Tourism Sector.- Sustainable Tourism: From Nice to Have to Need to Have.- Benchmarking Corporate Social Responsibility: CSR Is Still New Territory in the Tourism Industry.- #x201C;Social Inclusion#x201D; #x2013; A Competitive Advantage for Tourist Destinations.- First ITB Berlin Forum on #x201C;Indigenous Tourism#x201D; Highlights Key Challenges Ahead.- Tri Hita Karana #x2013; The Local Wisdom of the Balinese in Managing Development.- Product and Communication Strategy in the Tourism, Travel and Hospitality Industry.- What Comes After the Fun Principle?.- Best Practice Destination Management: Lessons from the Leaders.- Megaresorts: Megaproblems or Megachances for Sustainability?.- Branded Residences.- Culture #x2013; A Tourist Attraction: Importance #x2013; Expectations #x2013; Potential.- Culture #x2013; Tourism #x2013; Media.- Companies and Airlines: Negotiation Positions #x2013; Negotiation Options.- Forecasting the Future of Tourism and Travel.- Scanning the Horizon.- The Future of Mobility #x2013; Scenarios for the Year 2025.- Future of Global Aviation.- Commercial Jetliners #x2013; History and Forecast.- What#x2019;s Next for European Online Travel?.

Dr. Roland Conrady ist Professor für BWL an der FH Heilbronn.

This book offers insights into important trends and future scenarios in the global tourism and travel industry and analyses current challenges in the aviation and hospitality industry, destination management and general travel behaviour. Well-known notabilities share their points of view. For example, Norbert Walter, chief economist of the Deutsche Bank, writes about the financial crisis and its impact on the tourism industry. Top executives of international operating airlines like C. Karlitekin (Turkish Airlines), J. Hunold (Air Berlin) and E. Sims (Air New Zealand) have much to say about the future of airlines and aviation management. Corporate Social Responsibility is one of the top themes to-be and therefore a focus of this book, offering the perspective of the UN Foundation and the social inclusion concept of RUHR.2010, European Capital of Culture. The articles are based on presentations and panel discussions presented at the world´s largest tourism congress, the ITB Berlin Convention.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia