• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Transmediation in the Classroom a Semiotics-Based Media Literacy Framework » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Transmediation in the Classroom a Semiotics-Based Media Literacy Framework

ISBN-13: 9780820451992 / Angielski / Miękka / 2002 / 170 str.

Steinberg, Shirley R.
Transmediation in the Classroom a Semiotics-Based Media Literacy Framework Steinberg, Shirley R. 9780820451992 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Transmediation in the Classroom a Semiotics-Based Media Literacy Framework

ISBN-13: 9780820451992 / Angielski / Miękka / 2002 / 170 str.

Steinberg, Shirley R.
cena 131,32
(netto: 125,07 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 130,91
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Transmediation in the Classroom proposes semiotics-based frameworks that are built on the assumption that humans manipulate sign systems or codes that are meaningful to them so as to make sense of any human experience. The tensions often encountered in reading classrooms by adolescent readers between what is real and fantasy, artifact and image, object and perception are made manifest in this book, and the ways in which individuals shape, or are shaped by, sign and symbol systems or program elements that surround their learning and communicating environments are systematically explored. The contributors promote the generative power of transmediation of multiple sign systems, while challenging the privileged position of the language teaching methods still prevalent in some United States public schools."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Administration - General
Language Arts & Disciplines > General
Education > Adult & Continuing Education
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780820451992
Rok wydania:
2002
Numer serii:
000037658
Ilość stron:
170
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: Ladislaus M. Semali: Transmediation: Why Study the Semiotics of Representation? - Judith Fueyo: Professing Transmediation but Transmediating Hardly Ever - Mary Napoli: Transmediating in the Classroom: Implementing Critical Literacy in Elementary Grades - Pei-Yu Chang: Transmediating through Play and Art in the World of Children - Deb Marciano: Teaching Styles as Evidenced in Classrooms: A Semiotic Look at Picture Books - Richard E. De Gourville: Urban Black School Identities Viewed through Popular Media: Lessons in Semiotic Representation - William Garcia-Cardona: Can You Picture It? Representations of Social Class in Photographs - René Antrop-Gonzalez: Semiotic Representations of Puerto Ricans in Hollywood Cinema: I Don't Like It Like That - Arda Arikan: Critical Media Literacy and ESL/EFL Classrooms - Sarah Green: Who's Running The Show? Deconstruction of Gender and Ally McBeal - Jamie Myers: Afterword: Semiotic Assumption in the Social Practice of Critical Literacy.

The Editor: Ladislaus M. Semali is Professor of Education at Penn State University where he teaches media literacy to preservice teachers. He is author of Postliteracy in the Age of Democracy and Literacy in Multimedia America.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia