• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Transmedia Change: Pedagogy and Practice for Socially-Concerned Transmedia Stories » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Transmedia Change: Pedagogy and Practice for Socially-Concerned Transmedia Stories

ISBN-13: 9780367714321 / Angielski / Twarda / 2022 / 250 str.

Moloney, Kevin
Transmedia Change: Pedagogy and Practice for Socially-Concerned Transmedia Stories Moloney, Kevin 9780367714321 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Transmedia Change: Pedagogy and Practice for Socially-Concerned Transmedia Stories

ISBN-13: 9780367714321 / Angielski / Twarda / 2022 / 250 str.

Moloney, Kevin
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examines and illustrates the use of design principles, design thinking, and other empathy research techniques in university and public settings, to plan and ethically target socially-concerned transmedia stories and evaluate their success through user experience testing methods.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Performing Arts > Storytelling
Education > Arts in Education
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Advances in Transmedia Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367714321
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
250
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction;  2. Native, Emergent, and Feral Transmedia Storyworlds;  3. Design Thinking and the Storytelling Goal;  4. Deploying Design Thinking for Story Design: Case Studies;  5. Contextualizing the American Opioid Crisis: A Case Study in Transmedia Harm Reduction;  6. Storylines and Conceptual Lineage: Tomas van Houtryve and the Contextualization of History;  7. Challenging Hegemonic Narratives: Power of Story-Based Design Strategies in Activating Sustainable Social Change;  8. Teaching Transmedia Practice in a Design School: The Plug Social TV Experience;  9. Transmedia Action Research: Progressive Pedagogy and Community Engagement;  10. Water from Fog: Transmedia Storytelling and Humanitarian Engineering;  11. Encounters: Art, Science, Clouds and Water;  12. Addressing Social Issues Through Immersive Media;  13. Immersive Storytelling Case Studies: Eva: A-7063, Lesson Learned from That Dragon Cancer, and Coming Home Virtually;  14. Design Thinking as a Tool for Ethical Audience Targeting;  15. The Revolutionist: Eugene V. Debs – A Transmedia Experience for Public Media Audiences;  16. User Experience Design and Testing for Socially-Concerned Storytelling;  17. User Experience Case Study: Professor Garfield’s 21st Century Literacy Project;  18. Conclusion: Defining a Flexible Framework for Analysis or Design of Socially-Concerned Transmedia Stories

Kevin Moloney is Assistant Professor in the Center for Emerging Media Design and Development at Ball State University, USA. He researches transmedia storytelling in journalism, documentary, activism, and other socially-concerned genres. For 20 years, he was a regular contributor to the New York Times covering the Rocky Mountain region of the United States and Latin America. He visually reported more than 960 stories for the Times, 50 of which appeared on page 1. His work has also appeared in news magazines worldwide, including National Geographic, Time, Stern, and Paris Match.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia