• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Transgenerational Marketing: Evolution, Expansion, and Experience » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Transgenerational Marketing: Evolution, Expansion, and Experience

ISBN-13: 9783030339289 / Angielski / Miękka / 2020 / 298 str.

Rajagopal
Transgenerational Marketing: Evolution, Expansion, and Experience Rajagopal 9783030339289 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Transgenerational Marketing: Evolution, Expansion, and Experience

ISBN-13: 9783030339289 / Angielski / Miękka / 2020 / 298 str.

Rajagopal
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Commerce
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030339289
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Ilość stron:
298
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.85
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

About the Author

Acknowledgements

Preface

Section I: Theoretical Foundations

Chapter 1        Evolution of Marketing Scholarship

Chapter 2        Transgenerational entrepreneurship

Section II:     Growth of Functional Perspectives  

Chapter 3        Generations of Innovation and Technology

Chapter 4        Growth of Supply Chain Management

Chapter 5        Evolution of Decision making in Marketing

Chapter 6        Development of Consumer Behavior

Chapter 7        Industrial Marketing across Generations

Section III:     Global Transformations

Chapter 8        Shifts in Market Competition

Chapter 9        Business Diplomacy and Corporate Social Initiatives

Chapter 10      Next Generation Market and Consumerism

Index Terms​

​Rajagopal is Professor of Marketing at EGADE Business School, Technologic de Monterrey, Santa Fe Campus, Mexico and Life Fellow of the Royal Society for Encouragement of Arts, Manufacture and Commerce, UK. He is also Visiting Professor at Metropolitan College, Boston University, USA. He has to his credit 58 books on marketing management and rural development themes, and over 400 research contributions that include published research papers in national and international refereed journals.

“…discussing critically the evolution of marketing scholarship and linking it to contemporary marketing practices is a commendable contribution of this book. A welcome addition to literature and a must for students to learn marketing foundations…”

–John D Sullivan, Chairman & Associate Professor, Boston University, Metropolitan College, USA 

“Society has been changing at an increasing rate, and marketing has had to change and adapt to keep up with the changing society and consumer.  This book makes the development of these two phenomena in a clear straightforward fashion. A must read for all…”

–John Stanton, Chairman & Professor, Department of Food Marketing, St. Joseph University, USA

This book critically examines the evolution of marketing scholarship over generations from Marketing 1.0 to 4.0. It argues that most firms look to gain competitive advantage in the marketplace by driving tactical moves, inculcating small cost-effective changes in marketing approaches. Often, strategic choices of companies lean towards developing competitive differentiations that enable consumers to realize the value of money, causing loyalty shifts in the competitive marketplace. The book focuses on the consumer as the pivot of marketing and argues that the consumer serves as a bidirectional channel during pre-and post-purchase period. It explains how consumer affections sentimentally and emotionally help in growing the brands and companies over generations. This book significantly contributes to the existing literature and serves as a learning post and a think tank for students, researchers, and business managers.

​Rajagopal is Professor of Marketing at EGADE Business School, Technologic de Monterrey, Santa Fe Campus, Mexico and Life Fellow of the Royal Society for Encouragement of Arts, Manufacture and Commerce, UK. He is also Visiting Professor at Metropolitan College, Boston University, USA. He has to his credit 58 books on marketing management and rural development themes, and over 400 research contributions that include published research papers in national and international refereed journals.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia