• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Transforming Learning and It Management Through Gamification » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Transforming Learning and It Management Through Gamification

ISBN-13: 9783319186986 / Angielski / Twarda / 2015 / 119 str.

Edmond C. Prakash; Madhusudan Rao
Transforming Learning and It Management Through Gamification Prakash, Edmond C. 9783319186986 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Transforming Learning and It Management Through Gamification

ISBN-13: 9783319186986 / Angielski / Twarda / 2015 / 119 str.

Edmond C. Prakash; Madhusudan Rao
cena 181,55 zł
(netto: 172,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 173,46 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book explains how gamification, specifically enterprise gamification, can help mangers in multiple areas within an enterprise to improve attrition. Employee Engagement is an important component to foster employee relations with the organization. Gamification by its inherent design helps to increase engagement within an enterprise. Several successful case studies in Gamification are presented, which present new practical tips for Gamification for IT Management. By introducing general IT management concepts related to the specific environment managers work in, the authors then detail the benefits of introducing gamification in this very environment to resolve business issues.IT Managers, as well as HR professionals, Group Heads and Delivery Leaders will find this be a useful resource to understand how Gamification can improve their everyday work. The book can also be used as a reference for engaging learners and employees to improve their productivity in organizations.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Computers > Internet - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
International Series on Computer Entertainment and Media Tec
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319186986
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Numer serii:
000779363
Ilość stron:
119
Waga:
3.32 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"This title is undoubtedly a valuable contribution to the literature in the field. Most of today's enterprise IT managers will find many useful facts and answers on a game-oriented approach to everyday work tasks, improving employee motivation, innovation, and productivity using IT as a standard tool. ... this book provides evidence for gamification's ability to improve work culture, productivity, and success." (F. J. Ruzic, Computing Reviews, March, 2016)

Introduction.- Issues faced by IT Managers, Educators and Policy Makers.- Introduction to Gamification.- Introduction to Gamification in Enterprises.- Gamification in Informal Education environments: A Case Study.- Gamification in Enterprise: A Case Study.- How gamification helps Managers.- Implementing a gamification solution.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia