• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tran Effects of American Travelers' Motivations on Their Travel Preferences for Tour Packages - Basics, Concepts, Methods, Applications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tran Effects of American Travelers' Motivations on Their Travel Preferences for Tour Packages - Basics, Concepts, Methods, Applications

ISBN-13: 9783836454483 / Angielski / Miękka / 2007 / 156 str.

Xuan Tran
Tran Effects of American Travelers' Motivations on Their Travel Preferences for Tour Packages - Basics, Concepts, Methods, Applications Xuan Tran 9783836454483 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tran Effects of American Travelers' Motivations on Their Travel Preferences for Tour Packages - Basics, Concepts, Methods, Applications

ISBN-13: 9783836454483 / Angielski / Miękka / 2007 / 156 str.

Xuan Tran
cena 270,51
(netto: 257,63 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 272,01
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This study examined the relationships between American travelers' unconscious needs for achievement, affiliation, and power and their preferences for adventure, culture, business, and escape tours. Seven Thematic Apperception Test (TAT) pictures prompted respondents to create 980 related stories and the unconscious needs for achievement, affiliation, and power were scored. The null hypotheses were that American travelers' unconscious needs do not relate with their travel preferences for tour packages. Two strong relationships were detected: one between the need for achievement and the preference for an adventure tour; and the other between the need for affiliation and the preference for a culture tour. This study concurred with the validity of McClelland's (1985) theory of motivation and discovered the relationships between American travelers' unconscious motives and their preferences for tour packages. Implications of management and marketing in tourism were discussed.

This study examined the relationships between American travelers un­conscious needs for achievement, affiliation, and power and their preferences for adventure, culture, business, and escape tours. Seven Thematic Apper­ception Test (TAT) pictures prompted respondents to create 980 related stories and the unconscious needs for achievement, affiliation, and power were scored. The null hypotheses were that American travelers unconscious needs do not relate with their travel preferences for tour packages. Two strong relationships were detected: one between the need for achievement and the preference for an adventure tour; and the other between the need for affiliation and the preference for a culture tour. This study concurred with the validity of McClellands (1985) theory of motivation and discovered the relationships between American travelers unconscious motives and their preferences for tour packages. Implications of management and marketing in tourism were discussed.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783836454483
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
156
Waga:
0.26 kg
Wymiary:
24.41 x 16.99 x 0.84
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia