• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Traditional Media and the Internet: The Search for Viable Business Models: A Special Double Issue of the International Journal on Media Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Traditional Media and the Internet: The Search for Viable Business Models: A Special Double Issue of the International Journal on Media Management

ISBN-13: 9780805895216 / Angielski / Miękka / 2004 / 152 str.

Sylvia M. Chan-Olmsted
Traditional Media and the Internet: The Search for Viable Business Models: A Special Double Issue of the International Journal on Media Management Chan-Olmsted, Sylvia M. 9780805895216 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Traditional Media and the Internet: The Search for Viable Business Models: A Special Double Issue of the International Journal on Media Management

ISBN-13: 9780805895216 / Angielski / Miękka / 2004 / 152 str.

Sylvia M. Chan-Olmsted
cena 145,98 zł
(netto: 139,03 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 140,99 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This special issue addresses the topic of Internet business models from the perspective of the traditional media sectors. The eleven special-theme articles tackle the issues of online content delivery business models, the relationship between online and off-line media products, the Internet's impact on a media value chain, online marketing of music products, Internet content strategies, and comparative studies of Web content and strategies in different countries. From theoretical discussions to empirical investigations, the authors examine fully the traditional medial incumbents' efforts to develop business strategies that leverage their online competencies and suggest the factors that might play a role in this process. This focused theme issue provides readers with a deeper understanding of how the Internet has changed the playing field for the media industries and gives a preliminary view of things to come.

Kategorie:
Informatyka, Internet
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805895216
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
152
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
27.58 x 21.64 x 0.86
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Volume 6, Numbers 1 & 2, 2004
Contents: B.F. Schmid, P. Glotz, J. Haes, B.I. Mierzejewska, Y. Xu, Editorial. S.M. Chan-Olmsted, Introduction: Traditional Media and the Internet: The Search for Viable Business Models. FOCUS THEME ARTICLES. M. Fetscherin, G. Knolmayer, Business Models for Content Delivery: An Empirical Analysis of the Newspaper and Magazine Industry. B. Schulze, T. Hess, B. Eggers, The Internet's Impact on Content Utilization Chains: An Exploratory Case Study on Leading Publishers in Germany. C. Kolo, P. Vogt, Traditional Media and Their Internet Spin-Offs: An Explorative Study on Key Levers for Online Success and the Impact of Offline Reach. B-H. Chang, S-E. Lee, Y-H. Lee, Devising Video Distribution Strategies Via the Internet: Focusing on Economic Properties of Video Products. V.L. Vaccaro, D.Y. Cohn, The Evolution of Business Models and Marketing Strategies in the Music Industry. F. Stahl, M-F. Schäfer, W. Maass, Strategies for Selling Paid Content on Newspaper and Magazine Web sites: An Empirical Analysis of Bundling and Splitting of News and Magazine Articles. H. Beyers, Dayparting Online? Living Up to Its Potential? L. Ha, R. Ganahl, Webcasting Business Models of Clicks-and-Bricks and Pure-Play Media: A Comparative Study of Leading Webcasters in South Korea and the United States. A. Arampatzis, Online Business Models in Greece and the United Kingdom: A Case of Specialist Versus Generic and Public Versus Privately Owned Online News Media. E.P. Bucy, Second Generation Net News: Interactivity and Information Accessibility in the Online Environment. M. Edge, The Failure of Project Eyeball: A Case of Product Overpricing or Market Overcrowding? GENERAL RESEARCH ARTICLES. B.J. Calder, E.C. Malthouse, Qualitative Media Measures: Newspaper Experiences. A.B. Albarran, K.D. Loomis, Regulatory Changes and Impacts on Media Management in the United States: A Look at Early Research. BOOK REVIEWS. N. Simpson, Peter S. Grant and Chris Wood, Blockbusters and the Trade Wars: Popular Culture in a Globalized World. R.H. Mueller, Ángel Arrese, Economic and Financial Press. From the Beginnings to the First Oil Crisis. C.H. Reschke, Wendy J. Gordon and Richard Watt, The Economics of Copyright. Developments in Research and Analysis. B.I. Mierzejewska, Robert G. Picard, Strategic Responses to Media Market Changes.

Sylvia M. Chan-Olmsted

Chan-Olmsted, Sylvia M. Chan-Olmsted is assistant professor, Department of... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia