• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Trademarks, Brands, and Competitiveness » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Trademarks, Brands, and Competitiveness

ISBN-13: 9780415776936 / Angielski / Twarda / 2010 / 254 str.

Teresa da Silva Lopes;Paul Duguid
Trademarks, Brands, and Competitiveness Teresa da Silva Lopes Paul Duguid  9780415776936 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Trademarks, Brands, and Competitiveness

ISBN-13: 9780415776936 / Angielski / Twarda / 2010 / 254 str.

Teresa da Silva Lopes;Paul Duguid
cena 876,20
(netto: 834,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examines trademarks and brands, and their historical role in national competitive and comparative advantage and in overall economic growth. The contributors provide an historical account of the contribution of brands in consumer goods to economic growth; examine the development of trademark law, its influence on brand strategy, and reciprocally the influence of strategy on the law; and look at the building and repositioning of individual brands as example of the interplay of law and strategy. Brands and trademarks are usually discussed from the perspective of marketing. This book draws together scholars and practitioners not only from marketing, but also from business history, law, economics, and economic history to provide a richer understanding of trade marks and competitiveness than has hitherto been available.

This book examines trademarks and brands, and their historical role in national competitive and comparative advantage and in overall economic growth. The contributors provide an historical account of the contribution of brands in consumer goods to economic growth; examine the development of trademark law, its influence on brand strategy, and reciprocally the influence of strategy on the law; and look at the building and repositioning of individual brands as example of the interplay of law and strategy.

Brands and trademarks are usually discussed from the perspective of marketing. This book draws together scholars and practitioners not only from marketing, but also from business history, law, economics, and economic history to provide a richer understanding of trade marks and competitiveness than has hitherto been available.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Historia ekonomii
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
Routledge International Studies in Business History
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415776936
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000020416
Ilość stron:
254
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

List of Tables.  List of Figures.  Preface Jack Keenan, CEO of Gran Cru Consulting, former CEO of Diageo.  Introduction Paul Duguid and Teresa da Silva Lopes  Part 1: Trademarks and National Competitiveness  1. Reading Registrations: An Overview of 100 Years of Trade Mark Registrations in France, the United Kingdom and the United States Paul Duguid, Teresa da Silva Lopes and John Mercer  2. Export Performance and Reputation Mark Casson and Nigel Wadeson  3. Trade Marks and Performance in UK Firms Christian Helmers and Mark Rogers  4. Co-Branding Product and Nation: Danish Modern Furniture and Denmark in the United States, 1940-1970 Per Hansen  Part 2: Trademarks and the Law  5. Trade Marks and Infringement in Britain, c. 1875- c.1900 David Higgins  6. Trademarks, Brands and Competition Jennifer Davis and Spyros Maniatis  Part 3: Building Brands  7. Brands in Chains Paul Duguid  8. Turning Trade Marks into Brands: How Advertising Agencies Practiced and Conceptualised Branding, 1890-1930 Stefan Schwarzkopf  9. Corporate Brand Building: Shell-Mex Ltd in the Interwar Period Michael Heller  10. Unilever’s (Other) Brand Wars: Retailers, Private Labels and Struggles for Supremacy Within Product Supply Chains Peter Miskell. Contributors.  References.  Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia