• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Towards Gender Equity in Mathematics Education: An ICMI Study » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Towards Gender Equity in Mathematics Education: An ICMI Study

ISBN-13: 9780792339212 / Angielski / Twarda / 1996 / 305 str.

G. Hanna
Towards Gender Equity in Mathematics Education: An ICMI Study Hanna, Gila 9780792339212 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Towards Gender Equity in Mathematics Education: An ICMI Study

ISBN-13: 9780792339212 / Angielski / Twarda / 1996 / 305 str.

G. Hanna
cena 603,81
(netto: 575,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

THE REAL WORLD OF MATHEMATICS, SCIENCE, AND TECHNOLOGY EDUCATION In this Preface, I would like to focus on what I mean by education and speak about the models and metaphors that are used when people talk, write, and act in the domain of education. We need to look at the assu- tions and processes that the models and metaphors implicitly and explicitly contain. I feel we should explore whether there is a specific thrust to mat- matics education in the here and now, and be very practical about it. For me education is the enhancement of knowledge and understanding, and there is a strong and unbreakable link between the two. There seems l- tle point in acquiring knowledge without understanding its meaning. Nor is it enough to gain a deep understanding of problems without gaining the appropriate knowledge to work for their solution. Thus knowledge and understanding are each necessary conditions for the process of education, but only when they are linked will the process bear fruit. Only in the b- anced interplay of knowledge and understanding can we expect to achieve genuine education."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Mathematics > Filozofia i historia matematyki
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Science > General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
New ICMI Studies Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792339212
Rok wydania:
1996
Wydanie:
2002
Numer serii:
000442920
Ilość stron:
305
Waga:
1.39 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface; U.M. Franklin. Introduction; G. Hanna. Part One: General Issues. Mathematics, Gender, and Research; E. Fennema. Gender and Mathematics: Mythology and Misogyny; M. Gray. Gender Equity: A Reappraisal; G.C. Leder. Symbolic Interactionism and Ethnomethodology as a Theoretical Framework for the Research on Gender and Mathematics; H. Jungwirth. Curriculum and Assessment: Hitting Girls Twice; S.D. Forbes. Mathematics and Gender: Some Cross-Cultural Observations; A. Hibner Koblitz. Part Two: Cross-Cultural Perspectives. Women's Participation in Mathematics Education in Sweden; B. Grevholm. Gender and Mathematics Education in Norway; K. Hag. Gender and Mathematics Education in Denmark; B. Branner, et al. Gender and Mathematics Education in Finland; L.M. Finne. Gender and Mathematics Education: A German View; C. Niederdrenk-Felgner. Is Gender a Relevant Variable for Mathematics Education? The French Case. J. Adda. Women's Know-How and Authority: Italian Women and Mathematics; R.M. Spitaleri. Gender and Mathematics in England and Wales; T. Smart. Gender and Mathematics in the Context of Australian Education; J.M. Gaffney, J. Gill. Mathematics, Women, and Education in New Zealand; M. Clark. Gender and Mathematics Education: A Snapshot of China; Rui Fen Tang, et al. Gender and Mathematics in Mexico; C. Bosch, M. Trigueros. Female Participation in the Study of Mathematics: The US Situation; S.F. Chipman. Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia