• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tourists, Tourism and the Good Life » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tourists, Tourism and the Good Life

ISBN-13: 9780415993296 / Angielski / Twarda / 2010 / 226 str.

Philip Pearce; Sebastian Filep; Glenn Ross
Tourists, Tourism and the Good Life Philip Pearce Sebastian Filep Glenn Ross 9780415993296 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tourists, Tourism and the Good Life

ISBN-13: 9780415993296 / Angielski / Twarda / 2010 / 226 str.

Philip Pearce; Sebastian Filep; Glenn Ross
cena 731,67 zł
(netto: 696,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Tourism is arguably one of the largest self-initiated commercial interventions to create well-being and happiness on the entire planet. Yet there is a lack of specific attention to the ways in which we can better understand and evaluate the relationship between well-being and travel. The recent surge of scholarly work in positive psychology concerned with human well-being and flourishing represents a contemporary force with the potential to embellish and augment much current tourism study. This book maps out the field and then draws links between tourists, tourism and positive psychology. It discusses topics such as the issue of excess materialism and its fragile relationship with well-being, the value of positive psychology to lifestyle businesses, and the insights of the research field to spa and wellness tourism. This volume will interest those who study and practise tourism as well as scholars and graduate students in a range of disciplines such as psychology, sociology, business and leisure.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Social Science > Popular Culture
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Industries - Park & Recreation Management
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415993296
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000124142
Ilość stron:
226
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction to Chapter One  1. Scholarship in Psychology and Tourism  Section 1:  Introduction to Section 1 – Principally About Individuals  2. Flow and Tourist Satisfaction  3. Time, Tourism, Host Communities and Positive Psychology  4. Ethics, Tourism and Wellbeing  Section 2:  Introduction to Section 2 – Individuals and Tourism Contexts  5. Materialism in Tourism and its Alleviation Through Good Values  6. Lifestyle Businesses and Their Community Effects  7. Spa and Wellness Tourism and Positive Psychology  8. Summary, Synthesis and Future Directions.

Philip Pearce is a Foundation Professor of Tourism at James Cook University in Townsville, Australia and was appointed the First Professor of Tourism in Australia.

Sebastian Filep is a Research Fellow in Travel and Wellbeing at the Centre for Tourism and Services Research of Victoria University in Melbourne, Australia.

Glenn Ross is an Adjunct Professor of Tourism at James Cook University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia