• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tourist experience co-creation and management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tourist experience co-creation and management

ISBN-13: 9783659685170 / Angielski / Miękka / 2015 / 180 str.

Zatori Anita
Tourist experience co-creation and management Zatori Anita 9783659685170 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tourist experience co-creation and management

ISBN-13: 9783659685170 / Angielski / Miękka / 2015 / 180 str.

Zatori Anita
cena 232,69
(netto: 221,61 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 232,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The study presented in the book aims to explore the effect of various mananagement approaches and service designs on consumer experience. The research examines and measures the aspects of experience-creation both from consumer's and provider's point of view in case of guided tours. The discussion focuses on topics of how service providers apply the experience-centric management approach in their strategy and operations, and how do they desing and co-create the tourist experience. The main findings include the Conceptual Frame of Experience-centric Management, investigation of casual relations between service provision and consumer experience quality, and the Tourism Experience Involvement Scale. The study was carried out as a doctoral dissertation. Its first chapters contain theoretical considerations, which are followed by methodology, and the results of the original research.

The study presented in the book aims to explore the effect of various mananagement approaches and service designs on consumer experience. The research examines and measures the aspects of experience-creation both from consumers and providers point of view in case of guided tours. The discussion focuses on topics of how service providers apply the experience-centric management approach in their strategy and operations, and how do they desing and co-create the tourist experience. The main findings include the Conceptual Frame of Experience-centric Management, investigation of casual relations between service provision and consumer experience quality, and the Tourism Experience Involvement Scale. The study was carried out as a doctoral dissertation. Its first chapters contain theoretical considerations, which are followed by methodology, and the results of the original research.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659685170
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
180
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.04
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Anita Zátori, Ph. D. is an Assistant Professor at Corvinus University of Budapest, and a Research Fellow at BKF University of Applied Sciences, Budapest. Her research area includes tourist experience co-creation and management, cultural and creative tourism. Previously, she worked as a tour guide and organizer, which inspired her latest research.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia