• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tourism in Iran: Challenges, Development and Issues » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tourism in Iran: Challenges, Development and Issues

ISBN-13: 9781138505124 / Angielski / Twarda / 2018 / 248 str.

C. Michael Hall; Siamak Seyfi
Tourism in Iran: Challenges, Development and Issues C. Michael Hall Siamak Seyfi 9781138505124 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tourism in Iran: Challenges, Development and Issues

ISBN-13: 9781138505124 / Angielski / Twarda / 2018 / 248 str.

C. Michael Hall; Siamak Seyfi
cena 700,05
(netto: 666,71 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Tthis volume brings together the first contemporary collection of research on tourism in Iran.The chapters engage with a number of crucial issues to provide a benchmark assessment of tourism and its potential future in a troubled political environment.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Contemporary Geographies of Leisure, Tourism and Mobility
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138505124
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
248
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Chapter 1 Tourism in Iran: An Introduction Siamak Seyfi and C. Michael Hall Chapter 2 Domestic Tourism in Iran: Development, Directions and Issues Siamak Seyfi, Adel Nikjoo & Mohammad Sharifi-Tehrani Chapter 3 Sanctions, The 2015 Agreement and Iran’s Tourism Industry Zahed Ghaderi, Sahar Soltani, Joan Henderson and Afsaneh Zareei Chapter 4 Islamic pilgrimage Tourism in Iran: Challenges and Perspectives Mahmood Ziaei & Somayeh Amiri Chapter 5 The Mutual Relationship Between Women’s Pilgrimage Tourism and the Religious City: A Case Study of Mashhad, Iran Nina Khamsy and Fatemeh Vossughi Chapter 6 Mass Faith Tourism and Life Satisfaction of Residents: Evidence from Mashhad, Iran Hossein GT Olya Chapter 7 Cultural Heritage Management and Heritage Tourism Development in Iran: Opportunities and Challenges for the Future Fabio Carbone, Anahita Malek & Anahita Lohrasbi Chapter 8 Residents’ Perceptions Towards Heritage Tourism Development: The Case of the Historical City of Kashan, Iran S. Mostafa Rasoolimanesh and Hamid Ataeishad Chapter 9 The Role of Socio-Cultural Events in Rebuilding Iran’s Image Bardia Shabani and Hazel Tucker Chapter 10 Food and Tourism in Iran Amir Sayadabdi and Saman Hassibi Chapter 11 Tourism and the Empowerment of Women in Iran Banafsheh M. Farahani and Hamideh Dabbaghi Chapter 12 Participatory Tourism Development in Iran: Implementing Community Based Tourism within a Migrating Nomadic Tribe Fereshteh Fazel Bakhsheshi and Najmeh Hassanli Chapter 13 Effects of Perceived Quality and Trust on Behavioural Intentions: An Empirical Study of Health Tourists in Mashhad, Iran Shiva Hashemi, Masoumeh Tavangar, Azizan Marzuki & Moji Shahvali Chapter 14 The Future(s) of Tourism in Iran C. Michael Hall and Siamak Seyfi

Hall, C. Michael Hall is Head of the Department of Tourism at the U... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia