• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tourism in Asian Cities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tourism in Asian Cities

ISBN-13: 9780367633080 / Angielski / Miękka / 2022 / 304 str.

Tourism in Asian Cities  9780367633080 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tourism in Asian Cities

ISBN-13: 9780367633080 / Angielski / Miękka / 2022 / 304 str.

cena 204,81 zł
(netto: 195,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This timely and significant book explores the characteristics and complexities of Asian urban tourism, considering the extent to which Western paradigms can be transferred to Asian settings and the striking contrasts that exist within the region.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Technology & Engineering > Environmental - Water Supply
Technology & Engineering > Chemical & Biochemical
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Contemporary Geographies of Leisure, Tourism and Mobility
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367633080
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
304
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Tourism in Asian Cities can be compared to the Travels of Marco Polo in the 21st century, which covers cities in China, India, Sri Lanka, Mongolia, ASEAN countries, and so on. This book is both interesting and practical for tourism researchers and practitioners because it covers useful marketing and managerial theories and practices. This book also opens research opportunities by discussing some emerging issues and proposes an emerging research agenda. It offers a broadened view of tourism in Asian cities by expanding the horizon for tourism readers."

- Professor Tzung-Cheng TC Huan, National Chiayi University, Taiwan (R.O.C.) and Editor-in-Chief, Tourism Recreation Research

 

"Tourism in urban contexts is increasing exponentially, and this book fills a critical gap in our understanding of touristic practices and tourism development in urban environments. Most importantly, it provides a rare Asian perspective that spans beyond the most well-known cities. The chapters form an engaging collection that addresses many aspects, including emerging issues such as overtourism. As such, the book offers a contemporary look at tourism in Asian cities that is valuable for students, researchers, and tourism managers."

- Dr. Ulrike Gretzel, Annenberg School of Communication & Journalism, University of Southern California, Los Angeles, USA

 

"The growth of urban tourism has been tightly related to the key issues of urban development and planning, with important implications both as opportunities (e.g., the synergies between the smart city and the smart destination approaches) and as tensions (overtourism). Due to the importance and to the specific features of urbanization in Asian countries, this book provides a timely and needed addition to our knowledge as well as to our ability to tackle the present challenges to the tourist economy."

- Professor Nicola Bellini, Institute of Management, Scuola Superiore Sant'Anna, Pisa, Italy

Saurabh Kumar Dixit, Ph. D. is an Associate Professor and founding Head of the Department of Tourism and Hotel Management, North-Eastern Hill University, Shillong (Meghalaya) India. His research interests include Consumer Behavior, Gastronomic Tourism, Service Marketing, Experience Management, and Marketing in hospitality and tourism contexts. He has worked for more than twenty years in several Indian universities / educational institutes. He has 12 books to his credit, including The Routledge Handbook of Consumer Behaviour in Hospitality and Tourism (2017), The Routledge Handbook of Gastronomic Tourism (2019), and The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing (2020). He can be contacted at saurabh5sk@yahoo.com.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia