• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tourism and the Branded City: Film and Identity on the Pacific Rim » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tourism and the Branded City: Film and Identity on the Pacific Rim

ISBN-13: 9780754648291 / Angielski / Twarda / 2007 / 234 str.

Donald, Stephanie Hemelryk
Tourism and the Branded City: Film and Identity on the Pacific Rim Donald, Stephanie Hemelryk 9780754648291 Ashgate Publishing Limited - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tourism and the Branded City: Film and Identity on the Pacific Rim

ISBN-13: 9780754648291 / Angielski / Twarda / 2007 / 234 str.

Donald, Stephanie Hemelryk
cena 727,18
(netto: 692,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Comparing the major Pacific Rim cities of Sydney, Hong Kong and Shanghai, this book examines world city branding. Whilst all three cities compete on the world's stage for events, tourists and investment, they are also at the centre of distinct film traditions and their identities are thus strongly connected with a cinematic impression. Using an interdisciplinary approach, this book not only analyses the city branding of these cities from the more widely researched perspectives of tourism, marketing and regional development, but also draws in cultural studies and psychology approaches which offer fresh and useful insights to place branding and marketing in general. The authors compare and contrast qualitative and quantitative original data as well as critically analyzing current texts and debates on city branding. In conclusion, they argue that city branding should contribute not only to regional development and identity, but also to sustainable economic well-being and public happiness.

Kategorie:
Turystyka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - General
Travel > General
Science > Earth Sciences - Geography
Wydawca:
Ashgate Publishing Limited
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780754648291
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
234
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

’Donald and Gammack have managed to breathe life into the often perfunctory exercise of comparative cultural geography with their vibrant stories of three great cities of the West Pacific Rim. Reading this interdisciplinary smorgasbord will whet your appetite for engaging in depth with the fresh and fascinating matter of branding cities.’ Stuart Cunningham, Queensland University of Technology, Australia ’A welcome contribution to the growing literature on the inter-relationships between cinema and the city. Through a focus on city branding in Hong Kong, Shanghai and Sydney, this book helps our understanding as to why more and more of the world’s cities appear to have stepped right out of the movies.’ Richard G. Smith, University of Swansea, UK '...a timely and thought-provoking read that isstrongly recommended for every tourism school library.' Tourism Recreation Research

Introduction An Argument for the Cinematic City; Chapter 1 A Discussion of Method; Chapter 2 Branding the City; Chapter 3 Structures of Attention and the ‘City of Life’ (Hong Kong); Chapter 4 Flatlands Revisited; Chapter 5 Chromatic Contours; Chapter 6 Shanghai: World City?; Chapter 7 The Future of City Branding;

Dr Stephanie Hemelryk Donald is director of the Institute for International Studies, University of Technology, Sydney, Australia. Dr John G. Gammack is Lecturer at Griffith Business School, Griffith University, Queensland, Australia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia