• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tourism Promotion and Power : Creating Images, Creating Identities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tourism Promotion and Power : Creating Images, Creating Identities

ISBN-13: 9780471983415 / Angielski / Twarda / 1998 / 272 str.

Nigel Morgan; Annette Pritchard; Annette Pritchard
Tourism Promotion and Power : Creating Images, Creating Identities Nigel Morgan Annette Pritchard Annette Pritchard 9780471983415 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tourism Promotion and Power : Creating Images, Creating Identities

ISBN-13: 9780471983415 / Angielski / Twarda / 1998 / 272 str.

Nigel Morgan; Annette Pritchard; Annette Pritchard
cena 523,72
(netto: 498,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 518,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This text aims to provide a deeper insight into the cultural role of tourism imagery. It argues that tourism, and particularly tourism imagery, should be considered within the broader extent of society. The book analyzes the tourism image as a mean-making institution and examines the systems of discourse which shape the creation and production of the image. The reader is invited to be an active participant in the process of understanding the importance and function of the tourism image in its wider social and cultural role.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780471983415
Rok wydania:
1998
Dostępne języki:
Ilość stron:
272
Waga:
0.66 kg
Wymiary:
25.1 x 19.7 x 1.98
Oprawa:
Twarda

INTO THE TOURISM IMAGE.

Reading the Image.

Creating and Consuming the Image.

Culture and the Image.

THE IMAGE AND CHANGING MARKETS.

Fragmenting Identities, Fragmenting Power.

Power, Image and Markets.

Branding, Identity and Power.

CHANGING WORLDS, CHANGING IMAGES?

The Image, Politics and Power.

The Gendered and Sexualised Image.

Images of "Them" and "Us".

Changing Ways of Seeing the Image.

Bibliography.

Index.

Tourism is an enormously important industry, but the nature of the tourism product is elusive and the task of marketing and promoting tourism is difficult. Informed by modern marketing theory this book offers a unique approach by taking a comprehensive, synthesised and integrated sociological and cultural approach to tourism marketing. It focuses on controversial issues of tourism imagery, highlighting issues such as gender, sexuality and race as key determinants of tourism power dimensions. The authors take their experience in the tourism industry, combined with their academic knowledge, to produce a deep insight into the cultural role of tourism imagery. The key concepts and procedures are illustrated by case studies of good practice. Students of tourism will find this book a thought–provoking and conceptual evaluation of the subject. Practitioners will find value in the discussion of how the issues raised have been integrated throughout the case studies.

Morgan, Nigel Nigel J. Morgan is Honorary Professor of the Histo... więcej >
Pritchard, Annette Annette Pritchard is Reader at the Welsh Centre fo... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia