• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tourism Marketing for Developing Countries: Battling Stereotypes and Crises in Asia, Africa and the Middle East » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tourism Marketing for Developing Countries: Battling Stereotypes and Crises in Asia, Africa and the Middle East

ISBN-13: 9781137342140 / Angielski / Twarda / 2015 / 193 str.

Eli Avraham; Eran Ketter
Tourism Marketing for Developing Countries: Battling Stereotypes and Crises in Asia, Africa and the Middle East Avraham, Eli 9781137342140 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tourism Marketing for Developing Countries: Battling Stereotypes and Crises in Asia, Africa and the Middle East

ISBN-13: 9781137342140 / Angielski / Twarda / 2015 / 193 str.

Eli Avraham; Eran Ketter
cena 483,04
(netto: 460,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 424,07
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Tourism Marketing for Developing Countries examines media strategies used by destinations in Asia, the Middle East and Africa to battle stereotypes, negative images and crises in order to attract tourists.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Business Development
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > International - Marketing
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137342140
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Ilość stron:
193
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta

"This book provides practical and operational recommendations for managing image and crises. Ultimately, the advice and recommendations offered by the authors should assist tourism leaders and planners to overcome roadblocks in combatting crises such as perceptions of danger, perception of the lack of activities, whether businesses are open or closed, what the value perception is for visitors and if the community welcomes visitors. ... it would be a positive addition to any tourism library." (Robert M. O'Halloran, Annals of Tourism Research, Vol. 60, September, 2016)

"An obvious strength of this book is the diversity and breadth of examples across three continents. The book is well structured, easy to read, and achieves its central goal of examining how developing nations 'try to cope with their prolonged negative image, stereotypes, and generalisations as well as the efforts by marketers to bring back tourists after a crisis' ... . the book is a worthwhile read for practitioners, academics, students, and policy-makers." (Aneeshta Gunness, Current Issues in Tourism, Vol. 19, June, 2016)

'How the developing world is portrayed in the global media, how this negatively impacts public perceptions and how governments can deal with this, particularly in the context of tourism marketing, is a major issue and I warmly recommend this book as an introduction to the topic.'

- Robert Govers, Co-Editor of The Journal of Place Branding and Public Diplomacy

Introduction: Tourism Marketing for Developing Countries
1 Perceptions, Stereotypes and Media Images of the Developing World
2 Factors Influencing the Media Image of Developing Countries
3 Marketing and Destination Branding
4 Tourism Marketing for Destinations with Negative Images
5 Marketing Middle East Destinations
6 Marketing African Destinations
7 Marketing Asian Destinations
8 Final Observations and Insights
References
Index                                                                                                   

Prof. Eli Avraham is Associate Professor at the Department of Communication, University of Haifa, Israel. He specializes in destination branding, crisis communication, PR and advertising. He is the author and co-author of numerous articles and 8 award-winning books and monographs.

Dr. Eran Ketter is a senior advisor and trainer in tourism marketing, and a researcher at Kinneret College on the Sea of Galilee. His vast practical experience includes training and consulting projects for governments and tourism destinations in both developed and developing countries.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia