• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tourism Marketing and Management in the Caribbean (RLE Marketing) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tourism Marketing and Management in the Caribbean (RLE Marketing)

ISBN-13: 9781138786332 / Angielski / Twarda / 2014 / 298 str.

Dennis J. Gayle; Jonathan N. Goodrich
Tourism Marketing and Management in the Caribbean (RLE Marketing) Gayle, Dennis J. 9781138786332 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tourism Marketing and Management in the Caribbean (RLE Marketing)

ISBN-13: 9781138786332 / Angielski / Twarda / 2014 / 298 str.

Dennis J. Gayle; Jonathan N. Goodrich
cena 463,34 zł
(netto: 441,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 331,46 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Caribbean now has one of the largest regional tourism industries in the world amongst developing countries. When originally published this volume was the first to provide a comprehensive discussion of tourism in this part of the world. It begins with an overview of the industry and then examines aspect of tourism marketing and management on a region-by-region basis, covering the Bahamas, Jamaica, Barbados, St Lucia, Trinidad and Tobago, Guyana and Cuba. Detailed analysis follows of sectors within the industry, such as heritage and health care, with central issues such as the intense competition between the cruise ship and hotel industries being highlighted. Discussion of the impact of US and EU policies on Caribbean tourism provides an important international perspective. Throughout, the focus is on the contribution of the regional tourism industry to Caribbean economic growth and development.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138786332
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000479124
Ilość stron:
298
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.62 x 15.49 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Caribbean Tourism Marketing, Management and Development Strategies 2. The Caribbean Tourism Organization in Historical Perspective Part 1: Tourism Marketing and Management 3. Tourism in the Bahamas – An Appraisal 4. The Jamaican Tourist Industry: Domestic Economic Growth and Development 5. Tourism and Taxes: The Case of Barbados 6. Tourism Product Development and Marketing in St. Lucia 7. Formulating Tourism Development Strategy in Trinidad and Tobago 8. The Sociopolitical Implications of Tourism Development in Guyana  9. Tourism in Socialist Cuba Part 2: Sectoral Issues 10. Cruise Industry Outlook in the Caribbean Robert Dickinson 11. Health-care Tourism in the Caribbean 12. Innovation and the Future of Caribbean Tourism 13. Heritage Toruism and the Myth of Caribbean Paradise 14. Managing for Excellence in Caribbean Hotels 15. Integrating Tourism and Agricultural Development 16. The New Tourism in the Caribbean: Reappraising Market Segmentation Dennis Conway Part 3: The Impact of US and EC Policies 17. US Trade Policy and Tourism Development in the Caribbean  18. The Tourism Sector and Lomé IV Gabriel Part 4: Caribbean Tourism in the Year 2000 19. The Caribbean Tourism Organization’s Role in Caribbean Tourism Development Towards the Year 2000 20. Caribbean Tourism in the Year 2000 21. Conclusion.

Multivolume collection by leading authors in the field

Gayle, Dennis J. DENNIS J. GAYLE is Director of International Affai... więcej >
Goodrich, Jonathan N. JONATHAN N. GOODRICH is Associate Professor of Mar... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia