• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tourism Impacts, Planning and Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tourism Impacts, Planning and Management

ISBN-13: 9780367221621 / Angielski / Miękka / 2020 / 320 str.

Peter Mason
Tourism Impacts, Planning and Management Peter Mason   9780367221621 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tourism Impacts, Planning and Management

ISBN-13: 9780367221621 / Angielski / Miękka / 2020 / 320 str.

Peter Mason
cena 190,19
(netto: 181,13 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 181,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Tourism Impacts, Planning and Management is a unique text, which links these three crucial areas of tourism - impacts, planning and management. Tourism impacts are multi-faceted and therefore are difficult to plan for and manage. This title looks at all the key players involved - be they tourists, host communities or industry members - and considers a number of approaches and techniques for managing tourism impacts successfully. Now in a third edition, this bestselling text has been fully revised to include: New material on: terrorism, sustainability, climate change, sex tourism, heritage tourism, theories of tourism planning and GIS. New chapter on Destination Planning and Management Updated tourism data and statistics Case studies on urban tourism, pro-poor tourism, cruise ship tourism, coral reef tourism, historic monuments, eco-labels, codes of conduct and sustainable tourism from both developed and developing regions, including Australia, Iceland, Spain, the UK, Namibia, the Arctic and Antarctica. A companion website including PPTs, video and web links. The text is written in an accessible style and includes a plethora of features that engage and aid understanding. This accessible yet academically rigorous introduction to tourism impacts, planning and management is essential reading for all tourism students.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Travel > General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367221621
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
320
Waga:
0.57 kg
Wymiary:
24.61 x 18.9 x 1.7
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1 Tourism Growth, Development and Impacts   1. Social Change and the Growth of Tourism   2. Theoretical Perspectives on Tourism Development   3. An Introduction to Tourism Impacts   4. The Economic Impacts of Tourism   5. The Socio-cultural Impacts of Tourism   6. Environmental Impacts of Tourism   Part 2 Tourism Planning and Management: Concepts, Issues and Players   7. Tourism Planning and Management: Concepts and Issues   8. The Key Players in Tourism Planning and Management   9. Visitor Management   10. Managing the Natural Resources for Tourism   11. Tourism Planning and Management and the Host Community   12. Tourism Planning and Management and the Tourism Industry   13. Partnerships and Collaboration in Tourism   14. Destination Management   Part 3 Tools and Techniques in Tourism Planning and Management   15. Education as a Technique in Tourism Planning and Management   16. Self-regulation as a Technique in Tourism Planning and Management   17. Information Technology and Tourism Planning and Management   Part 4 The Future of Tourism Planning and Management   18. Tourism Planning and Management and Sustainability   19. Conclusions and the Future of Tourism Planning and Management



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia