• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Total Quality Management - A Case Study of a Quality Award Winning Organization » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Total Quality Management - A Case Study of a Quality Award Winning Organization

ISBN-13: 9783640338047 / Angielski / Miękka / 2009 / 24 str.

Kimberly Wylie
Total Quality Management - A Case Study of a Quality Award Winning Organization Kimberly Wylie 9783640338047 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Total Quality Management - A Case Study of a Quality Award Winning Organization

ISBN-13: 9783640338047 / Angielski / Miękka / 2009 / 24 str.

Kimberly Wylie
cena 138,90
(netto: 132,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 139,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Seminar paper from the year 2003 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, University of Phoenix, 20 entries in the bibliography, language: English, abstract: In today's society, consumers are often seen more as numbers than actual people. Customer service is talked about frequently, but rarely delivered upon. Customer's requests or needs that go beyond what employees typically experience often fall upon the deaf ears of apathetic employees. Complaints are often handled equally as careless. One company, however, has a reputation for being different - Ritz-Carlton Hotels. The corporation's commitment to customer satisfaction and guest services is apparent in every facet of their business. It is an employee's duty to go above and beyond the call of duty with each and every customer they service. This two-time winner of the prestigious Malcolm Baldridge Quality Award has truly taken customer service to a level head and shoulders above their competition. This superior level of service did not simply happen by chance, however. The Ritz-Carlton organization has molded their employees into superior service providers with a variety of intensive trainings, merit-based appraisal systems, and continuous reinforcement of the company's commitment to these 'Gold Standards'. This commitment by both the organization and each and every team member has allowed Ritz-Carlton to take the theory that 'the customer is always right' and evolve it into the ultimate customer service experience that is the cornerstone of their success. In addition, by using Total Quality Management (TQM), Ritz-Carlton Hotel Company has not only been able to maintain superior customer service, but drive significant and sustainable change. This adaptability, while still maintaining the highest levels of quality, has propelled Ritz-Carlton to the forefront of its industry.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783640338047
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
24
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 0.15
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia