• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Total E-mail Marketing: Maximizing Your Results from Integrated E-Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Total E-mail Marketing: Maximizing Your Results from Integrated E-Marketing

ISBN-13: 9780750680677 / Angielski / Miękka / 2006 / 296 str.

Dave Chaffey
Total E-mail Marketing: Maximizing Your Results from Integrated E-Marketing Chaffey, Dave 9780750680677 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Total E-mail Marketing: Maximizing Your Results from Integrated E-Marketing

ISBN-13: 9780750680677 / Angielski / Miękka / 2006 / 296 str.

Dave Chaffey
cena 243,34
(netto: 231,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Comprehensive and with a strong practical focus, this volume presents a complete guide to maximising the range and impact of e-mail marketing techniques. It analyses where e-mail marketing works and where it shouldn't be used, and includes guidance on the treatment of inbound and outbound e-mail.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Seria wydawnicza:
Emarketing Essentials
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750680677
Rok wydania:
2006
Numer serii:
000318472
Ilość stron:
296
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
24.38 x 18.8 x 1.68
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Why Total e-mail marketing?; How is the book structured?; Who is this book for?; Learning features; Preface to second edition; Acknowledgements; Chapter 1 Introduction; Modelling and measuring e-mail marketing effectiveness; Why e-mail marketing matters; Why e-mail marketing beats Direct Mail; Why e-mail marketing beats web site-based marketing; Why ‘Total e-mail marketing’?; Meeting the challenges of total e-mail marketing; Chapter 2 E-mail marketing fundamentals; Introduction; Permission marketing; E-permission marketing principles; Legal constraints; Customer relationship management (CRM); Online CRM; Personalisation and mass customisation: References; Chapter 3 E-mail campaign planning; Introduction; Objective setting; E-mail campaign budgeting; Campaign design – Targeting – Offer – Timing – Creative; Campaign Integration; The creative brief; Measurement; Continuous improvement of campaigns; Testing; Campaign management and resourcing; References; Web links; Chapter 4 E-mail for customer acquisition; Introduction; Building a house e-mail list; Using e-mail marketing to support customer acquisition; Web-based customer acquisition strategy- 1. Devise incentives (s); 2. Use online and offline communications to drive traffic to the web site; 3. Revise web site design to emphasise offer; 4. Define profiling needs and capture form; 5. Select permission levels - what does opt-in really mean?; 6. Draw-up privacy statement; 7. Define the opt-out; 8. Follow-up registration; Measuring acquisition effectiveness; References; Chapter 5 Using e-mail for customer retention; Introduction; Success factors for online retention; Planning retention; Targeting approaches; RFM analysis; E-newsletters – defining and refining; References; Chapter 6 Crafting e-mail creative; Introduction; Understanding consumers e-mail behaviour; E-mail usage constraints; E-mail creative structure; E-mail headers; Banner and headline; E-mail creative formatting; E-newsletter design; Copywriting for E-mail; Landing pages; Testing creative; How not to do it!; References; Web links; Chapter 7 E-mail marketing management; Selecting solution providers; Managing a campaign; Choosing e-mail management software and services; Managing the house list; Managing inbound e-mail; References; Web links; Chapter 8 E-mail marketing challenges & innovation; Improving deliverability; Touch frequency; Rich media e-mails; Messaging through mobile or wireless access devices; Really Simple Syndication; References; Web links

Dave Chaffey



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia