ISBN-13: 9781471589744 / Polski / broszurowa / 2020 / 168 str.
Topics Into Tasks to zbiór materiałów ćwiczeniowych dla młodzieży rozwijających umiejętność mówienia. Publikacja z pewnością pomoże uczniom sprostać wyzwaniu, jakim jest spontaniczne wypowiadanie się w języku angielskim.Każdy z 10 rozdziałów zawiera zestawy pogrupowanych wg skali CEFR (od A1 do C2) ćwiczeń, dotyczących różnych aspektów danego tematu. Tematy rozdziałów to: Food and food habits, Technology, Health, Entertainment, television and films, Our world, Festivals, Sports, Legends, Music, Holidays, travel tourism. Wszystkie zadania zmuszają do aktywności i mają związek z sytuacjami, w jakich na co dzień mogą znaleźć się młodzi ludzie. Cykle zadań, opracowane zgodnie ze spiralnym modelem nauczania, pozwalają rozwijać umiejętność swobodnej komunikacji, przechodząc od wstępnych, nieformalnych rozmów (aby zachęcić do swobodnego wypowiadania się) do bardziej formalnych sytuacji, wymagających płynności, poprawności i precyzji w mówieniu. To z kolei prowadzi do skupienia się na formie językowej, co pozwala uczniom ćwiczyć nowe słowa, zwroty i struktury w kontekście zadania, aby mogli poszerzać w ten sposób swój repertuar językowy.Materiał został opracowany w oparciu o metodę task-based learning. Dzięki zastosowaniu tej metody uczniowie zyskują możliwość używania języka tak, jakby robili to poza klasą szkolną, w autentycznych sytuacjach. Metoda została jasno przedstawiona we wstępie do publikacji. Nauczyciele, którzy zastosują się do przedstawionych tu zaleceń, przekonają się, że ich uczniowie stają się bardziej zmotywowani i nabierają pewności siebie w mówieniu.
Topics Into Tasks to zbiór materiałów ćwiczeniowych dla młodzieży rozwijających umiejętność mówienia. Publikacja z pewnością pomoże uczniom sprostać wyzwaniu, jakim jest spontaniczne wypowiadanie się w języku angielskim.Każdy z 10 rozdziałów zawiera zestawy pogrupowanych wg skali CEFR (od A1 do C2) ćwiczeń, dotyczących różnych aspektów danego tematu. Tematy rozdziałów to: Food and food habits, Technology, Health, Entertainment, television and films, Our world, Festivals, Sports, Legends, Music, Holidays, travel tourism. Wszystkie zadania zmuszają do aktywności i mają związek z sytuacjami, w jakich na co dzień mogą znaleźć się młodzi ludzie. Cykle zadań, opracowane zgodnie ze spiralnym modelem nauczania, pozwalają rozwijać umiejętność swobodnej komunikacji, przechodząc od wstępnych, nieformalnych rozmów (aby zachęcić do swobodnego wypowiadania się) do bardziej formalnych sytuacji, wymagających płynności, poprawności i precyzji w mówieniu. To z kolei prowadzi do skupienia się na formie językowej, co pozwala uczniom ćwiczyć nowe słowa, zwroty i struktury w kontekście zadania, aby mogli poszerzać w ten sposób swój repertuar językowy.Materiał został opracowany w oparciu o metodę task-based learning. Dzięki zastosowaniu tej metody uczniowie zyskują możliwość używania języka tak, jakby robili to poza klasą szkolną, w autentycznych sytuacjach. Metoda została jasno przedstawiona we wstępie do publikacji. Nauczyciele, którzy zastosują się do przedstawionych tu zaleceń, przekonają się, że ich uczniowie stają się bardziej zmotywowani i nabierają pewności siebie w mówieniu.