• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

To What Ends and by What Means?: The Social Justice Implications of Contemporary School Finance Theory and Policy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

To What Ends and by What Means?: The Social Justice Implications of Contemporary School Finance Theory and Policy

ISBN-13: 9780415954839 / Angielski / Miękka / 2007 / 240 str.

Gloria Rodriguez; Gloria M. Rodriguez; R. Anthony Rolle
To What Ends and by What Means?: The Social Justice Implications of Contemporary School Finance Theory and Policy Rodriguez, Gloria M. 9780415954839 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

To What Ends and by What Means?: The Social Justice Implications of Contemporary School Finance Theory and Policy

ISBN-13: 9780415954839 / Angielski / Miękka / 2007 / 240 str.

Gloria Rodriguez; Gloria M. Rodriguez; R. Anthony Rolle
cena 204,40 zł
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This unique collection examines the social justice implications of contemporary economic, finance, and budgeting policies affecting the K-12 education system in the United States. The authors included in this volume provide critiques and explorations of several established theories and policy approaches that undergird contemporary thinking in the field of school finance. These explorations offer themselves as foundations for building new frameworks to understand how school finance policies might better support broader changes needed to improve the educational conditions faced by those individuals and groups traditionally underrepresented in economic, political, and social policy arenas.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Policy & Reform
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415954839
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
240
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.0 x 15.47 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction  Part 1: Social Justice Implications of Contemporary School Finance Theory  1. A Political Theory of Social Justice in American Schools  2. Critical Race Theory A Priori to Human Capital Theory: Framing the Discourse on the Nexus Between Social Justice & Education Finance  3. Measuring Educational Productivity in the Face of Social Justice Influences: A Discussion of the Efficacy of Relative Economic Efficiency for Determining School Improvement Factors  4. Adequacy Revisited: A Critique of Prominent Conceptualizations ofSchool Finance Standards  Part 2: Social Justice Implications of Contemporary School Finance Policy  5. Cycling on in Cultural Deficit Thinking: California School Finance and the Possibilities of Critical Policy Analysis  6. Resource Implications of NCLB for the Recruitment, Preparation, and Retention of Highly Qualified Teachers for English Learners in California  7. Investing in Student Lives Outside of School to Increase Achievement Inside Schools  8. On the International Dimension of Education and Social Justice  9. Conclusion: Toward a Vision of Social Justice Frameworks in School Finance

Gloria Rodriguez is an Assistant Professor of Educational Leadership at the University of California at Davis.

R. Anthony Rolle is an Assistant Professor of Educational Administration at University of Redlands

Rodriguez, Gloria Rodriguez is the founder, President, and CEO of Av... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia