• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

To Serve and Protect: Providing Service while maintaining Safety in the Workplace » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

To Serve and Protect: Providing Service while maintaining Safety in the Workplace

ISBN-13: 9781515331957 / Angielski / Miękka / 2015 / 168 str.

David Fowler; Jean Boles
To Serve and Protect: Providing Service while maintaining Safety in the Workplace Boles, Jean 9781515331957 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

To Serve and Protect: Providing Service while maintaining Safety in the Workplace

ISBN-13: 9781515331957 / Angielski / Miękka / 2015 / 168 str.

David Fowler; Jean Boles
cena 60,32
(netto: 57,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 60,00
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

To SERVE and PROTECT is a book for individuals involved in public safety and in professions where conflict and aggression are prevalent. If you're a police officer, security officer, ER nurse, bartender, EMT, or anyone who deals with upset and disgruntled people, this book is for you and everyone who serves but needs to be safe while doing so. This book is not your typical quick-fix, smile-and-be-happy customer service training book. To SERVE and PROTECT goes far beyond the superficial customer service techniques; this book will teach you how to develop habitual customer service responses while maintaining safety in the workplace. In this book you will learn... How to develop customer service habits How to de-escalate upset and aggressive customers How attitude can turn negative situations into positive ones That customer complaints are opportunities How to de-stress yourself and be calm during incidents That your presence is a continual state of communication What to do to establish and build long term customer relationships How to provide customer service using modern technology That customers are NOT always right, but they are still the customer And more... Author David Fowler has dedicated his life to serving and protecting others. He has spent the last two decades providing service and protection to a variety of clients throughout the US and Canada. As the founder and president of Personal Safety Training Inc., David has written many books and training programs on personal safety and violence in the workplace. In To SERVE and PROTECT, David brings real life insight and customer service experience to the people who protect us."


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Poradniki
Kategorie BISAC:
Self-Help > Motivational & Inspirational
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781515331957
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
168
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Fowler, David DAIVD FOWLER has been a associate professor of fin... więcej >
Boles, Jean Sally Nyland is a professional London tourist and ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia