• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

To Mooc or Not to Mooc: How Can Online Learning Help to Build the Future of Higher Education? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

To Mooc or Not to Mooc: How Can Online Learning Help to Build the Future of Higher Education?

ISBN-13: 9780081000489 / Angielski / Miękka / 2015 / 156 str.

Sarah Porter
To Mooc or Not to Mooc: How Can Online Learning Help to Build the Future of Higher Education? Porter, Sarah 9780081000489 Elsevier Science & Technology - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

To Mooc or Not to Mooc: How Can Online Learning Help to Build the Future of Higher Education?

ISBN-13: 9780081000489 / Angielski / Miękka / 2015 / 156 str.

Sarah Porter
cena 266,58
(netto: 253,89 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 265,48
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Scarcely a week goes by without coverage in the UK and international media about the latest MOOC revelation. Despite some significant initiatives in the dotcom era, online learning has somehow never delivered on its promise to revolutionize education. To MOOC or not to MOOC explores the history of MOOCs and analyses the current MOOC context by describing six institutions and the story of their engagement with MOOCs. Looking at each of the different type of institution in turn, it analyses the processes behind their decision to engage with online learning and MOOCs, how the MOOC project is managed and led, and discusses issues such as quality assurance, governance and partnerships. Chapters draw together and analyse the data and draw out advice for institutions, to help them make choices about how to respond to MOOCs and other high-impact changes in digital education. The book contains checklists and planning tools to support strategy and planning, and concludes with a future look at MOOCs exploring some of the possible trends that may impact upon higher education, such as business models, data and analytics, learning design and competitors in the MOOC marketplace.

  • Aimed at higher educational professionals who are interested in the strategic importance and potential of online learning
  • Written from an understanding of the strategic context for senior managers in universities
  • Focus upon a major trend in technology and education illustrated by concrete examples of real practice in institutions
  • Implement case studies to draw out conclusions not only about online learning but also decision-making and innovation

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Education > Schools - Levels - Higher
Computers > Internet - General
Wydawca:
Elsevier Science & Technology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780081000489
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
156
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
22.61 x 14.99 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

  • Part One
  • Chapter 1: What are MOOCs?
  • Chapter 2: The MOOCosphere
  • Chapter 3: Examples of MOOCs
  • Chapter 4: Introduction to the case studies
  • Chapter 5: The confident entrepreneurs
  • Chapter 6: The old hands: experts in online and distance learning
  • Chapter 7: The institutional innovators
  • Chapter 8: The opportunists
  • Chapter 9: The cautious experimenters
  • Chapter 10: The old guard
  • Chapter 11: Key issues that emerged from the case studies
  • Chapter 12: Planning the MOOC project
  • Chapter 13: Planning your MOOC-costings
  • Chapter 14: Business models for MOOCs
  • Chapter 15: Additional benefits of MOOCs
  • Part Two: Looking to the future
  • Chapter 16 Understanding your market-the learner as consumer
  • Chapter 17 Data and analytics
  • Chapter 18 The developing MOOC market
  • Appendix A
  • Appendix B
  • Appendix C
  • Index

Sarah Porter is currently an academic visitor at the Oxford Internet Institute at the University of Oxford where she is researching how universities can better adapt to their current and future challenges and to embrace the opportunities that are offered to them through new developments such as MOOCs.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia