• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Thriving in a New World Economy: Proceedings of the 2012 World Marketing Congress/Cultural Perspectives in Marketing Conference » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Thriving in a New World Economy: Proceedings of the 2012 World Marketing Congress/Cultural Perspectives in Marketing Conference

ISBN-13: 9783319369570 / Angielski / Miękka / 2016 / 394 str.

Kirk Plangger
Thriving in a New World Economy: Proceedings of the 2012 World Marketing Congress/Cultural Perspectives in Marketing Conference Plangger, Kirk 9783319369570 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Thriving in a New World Economy: Proceedings of the 2012 World Marketing Congress/Cultural Perspectives in Marketing Conference

ISBN-13: 9783319369570 / Angielski / Miękka / 2016 / 394 str.

Kirk Plangger
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academ
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319369570
Rok wydania:
2016
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
394
Waga:
0.93 kg
Wymiary:
27.94 x 20.96 x 2.16
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Session 1.1: Exploring and Exploiting Relationships in Business Markets.- Session 1.2: Understanding the Sales Force .- Session 1.3: Entrepreneurship & Family Business in the Global Marketplace .- Session 1.4: Embedding Ethics in Corporate Practice.- Session 1.5: Customer Evaluation and Cultural Embeddedness.- Session 2.1: When Firms Get Talkative: A Look at Corporations and Social Media.- Session 2.2: Meet the Editors.- Session 2.3: Research Issues in Various Markets.- Session 2.4: Sustainable Consumption.- Session 2.5: Aspects of Destination Management.- Session 3.1: Advertising in a Connected World.- Session 3.2: Marketing in Emerging Markets.- Session 3.3: Brand and Communication Strategies.- Session 3.4. Profitable Selling.- Session 3.5. Thinking Strategically.- Session 4.1: Service Delivery in Emerging Economies.- Session 4.2. Entertainment & Leisure Consumption.- Session 4.3: Marketing Marketing Education.- Session 4.4: Conspicuous Consumption or Value Choices?.- Session 4.5: Consumers and Health Care.- Session 5.1: How Customers are Served in BRICS.- Session 5.2: Entertainment & Leisure Marketing.- Session 5.3: Selling and Consuming.- Session 5.4: Understanding Tourism/Tourist Behavior.- Session 5.5: Product, Pricing, and Channel Strategies.- Session 7.1: Electronic and Interactive Marketing.- Session 7.2: Engaging Students – The Importance of Subject Matter.- Session 7.3: Promotional Strategies.- Session 7.4: Socially Responsible Marketing.- Session 7.5: Buying Behavior.- Session 8.1: Dimensions of Corporate Social Responsibility.- Session 8.2: Exploring the ‘Why’ and ‘How’ of Consumer Interactions in a Web 2.0 World.- Session 8.4: Cultural Issues in Branding and Communication.- Session 8.5: Retailing Relationships.- Session 9.1:. Understanding How Consumers use the Social Web 314.-  Session 9.4: Marketing in the Health Care Industry.- Session 9.5: Decision Making.- Session 10.1: Organizational Behavior - Internal and External Factors.- Session 10.2: Maximizing your Teaching Tools.- Session 10.3: Marketing Challenges in BRICS.- Session 10.4: Service Innovation and Customer Management.- Session 10.5: Wine Marketing.

This volume includes the full proceedings from the 2012 World Marketing Congress and Cultural Perspectives in Marketing held in Atlanta, Georgia with the theme Thriving in a New World Economy. The focus of the conference and the enclosed papers is on global marketing thought, issues  and practices. This volume presents papers on various topics including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior.     


Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy’s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia