• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Theory and Practice of Curriculum Studies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Theory and Practice of Curriculum Studies

ISBN-13: 9780415753357 / Angielski / Miękka / 2014 / 322 str.

Denis Lawton
Theory and Practice of Curriculum Studies Denis Lawton 9780415753357 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Theory and Practice of Curriculum Studies

ISBN-13: 9780415753357 / Angielski / Miękka / 2014 / 322 str.

Denis Lawton
cena 242,34
(netto: 230,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 241,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book deals with curriculum issues and problems, and one of its aims is to help practising teachers to clarify their own theory and practice in relation to the curriculum. The contributors look at three popular theories or sets of assumptions held by teachers: the child-centred view of education; the subject-centred or knowledge-centred view; and the society-centred view. Each of these views is incomplete on its own, but each has something to contribute in planning a curriculum as a whole, and the authors emphasize that a comprehensive theory of curriculum planning would take into account the individual nature of the pupil and also recognize the social value of education.

Kategorie:
Encyklopedie
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Reference > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415753357
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000416294
Ilość stron:
322
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'This is one of those rare books that fulfil a long-felt want, in this case the want being a book that deals comprehensively with the various theories, disciplines and values that underlie educational practice today.' -- Education

Introduction: Why Curriculum Studies? Denis Lawton Part 1 Approaches Through the Disciplines 1 The Nature of Educational Theory Terry Moore 2 Philosophical Issues Richard Pring 3 Psychological Issues Maggie Ing 4 Sociological Issues Denis Lawton 5 Language and Curriculum Denis Lawton 6 A Multidisciplinary6 Approach to Curriculum Denis Lawton Part 2 Psychological Issues 7 Learning Theories Maggie Ing 8 Theories of Motivation Maggie Ing 9 theories of Cognitive and Moral Development Maggie Ing 10 Two Theories of Instruction: Bruner and Gagné Maggie Ing 11 Creativity and Intelligence Bill Gibby Part Three Philosophical and Social Issues 12 Tradition and Change in the Curriculum Peter Gordon 13 Problems of Justification Richard Pring 14 Curriculum Content: Principles of Selection Richard Pring 15 Curriculum Content: Sociology of Knowledge Peter Gordon Part Four Evaluation and Assessment 16 Curriculum Objectives Bill Gibby 17 Curriculum Evaluation: with Reference to Some Projects Bill Gibby 18 Curriculum Evaluation: New Approaches Denis Lawton 19 Methods of Assessment Bill Gibby Appendix: Historical Background to Examinations Peter Gordon. Part Five The Teacher, Accountability and Control 20 Role of the Teacher Peter Gordon 21 Changing Role of the Teacher Peter Gordon 22 Teacher as Researcher Richard Pring 23 Control of the Curriculum Peter Gordon 24 Accountability Richard Pring 25 Authority and Participation Terry Moore and Denis Lawton Conclusion Why Change the Curriculum? Denis Lawton. Bibliography. Index.

Denis Lawton (Institute of Education, University of London, UK)

Lawton, Denis Denis Lawton is professor at the Institute of Educ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia