• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Theorien Des Pr-Managements: Geschichte - Basiswissenschaften - Wirkungsdimensionen » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Theorien Des Pr-Managements: Geschichte - Basiswissenschaften - Wirkungsdimensionen

ISBN-13: 9783658069964 / Niemiecki / Twarda / 2015 / 453 str.

Jan Lies
Theorien Des Pr-Managements: Geschichte - Basiswissenschaften - Wirkungsdimensionen Lies, Jan 9783658069964 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Theorien Des Pr-Managements: Geschichte - Basiswissenschaften - Wirkungsdimensionen

ISBN-13: 9783658069964 / Niemiecki / Twarda / 2015 / 453 str.

Jan Lies
cena 150,79 zł
(netto: 143,61 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 144,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Jan Lies stellt grundlegend die Basiswissenschaften sowie ausgewahlte PR-Theorien vor. Dabei lost er den scheinbaren Widerspruch zwischen den betriebswirtschaftlich-funktionalistischen Theorien auf der einen Seite und den kommunikationswissenschaftlich-soziologischen Theorien auf der anderen Seite auf und fuhrt zur system-funktionalistischen Synthese. Dieses Buch richtet sich an Dozierende und Studierende (Bachelor und Master) der Kommunikationswissenschaften und des Marketings.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Fom-Edition
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783658069964
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Numer serii:
000460141
Ilość stron:
453
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

PR-Wissenschaft: Methodologie in Sicht?.- PR-treibende Institutionen.- PR-Geschichte.- Basisstrukturen und -prozesse der PR.- Basiswissenschaften der PR.- PR-Theorien.- Wirkungsdimensionen der PR.- Bewertung von PR.- PR-Defekte und Konfliktlinien.- PR-Recht.

Dr. Jan Lies ist Professor für Unternehmenskommunikation und Marketing an der FOM Hochschule für Oekonomie & Management in Dortmund/Essen.

​Jan Lies stellt grundlegend die Basiswissenschaften sowie ausgewählte PR-Theorien vor. Dabei löst er den scheinbaren Widerspruch zwischen den betriebswirtschaftlich-funktionalistischen Theorien auf der einen Seite und den kommunikationswissenschaftlich-soziologischen Theorien auf der anderen Seite auf und führt zur system-funktionalistischen Synthese. Dieses Buch richtet sich an Dozierende und Studierende (Bachelor und Master) der Kommunikationswissenschaften und des Marketings.

Der Inhalt

  • PR-Methodologie, PR-Methodik und PR-Methoden
  • Beziehungen als zentrale Basisstrukturen der PR
  • Basiswissenschaften der PR
  • PR-Geschichte
  • Funktionale, (neo-)normative und systemtheoretische PR-Theorien
  • Wirkungsdimensionen und Bewertung der PR
  • Lügen und Gerüchte als PR-Defekte und Konfliktlinien
  • PR-Recht

Der Herausgeber

Dr. Jan Lies ist Professor für Unternehmenskommunikation und Marketing an der FOM Hochschule für Oekonomie & Management in Dortmund/Essen.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia