• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Theorie und Praxis der Probenahme » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Theorie und Praxis der Probenahme

ISBN-13: 9786208270230 / Niemiecki / Miękka / 2024 / 132 str.

Ilmer Condor Espinoza
Theorie und Praxis der Probenahme Condor Espinoza, Ilmer 9786208270230 Verlag Unser Wissen - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Theorie und Praxis der Probenahme

ISBN-13: 9786208270230 / Niemiecki / Miękka / 2024 / 132 str.

Ilmer Condor Espinoza
cena 308,19
(netto: 293,51 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 308,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In der heutigen Gesellschaft, vor allem in der Geschäftswelt, benötigen die Verwalter, die Verantwortlichen für die Verkaufsstrategie oder die Entscheidungsträger immer häufiger den Markt sowohl für das Angebot als auch für die Nachfrage.So hat das Marketing in den letzten Jahren einen Sprung bei der Aktualisierung seiner Instrumente gemacht, um an der Spitze der Märkte zu stehen, nicht nur um seine Produkte anzubieten, sondern auch um die Konsumkapazität der Nachfrager zu messen.Auf der Angebotsseite: Was und wo soll ich verkaufen? Wie viel soll ich produzieren? An wen richtet sich mein Produkt? Woher weiß ich, welche sozioökonomische Gruppe mein Produkt bevorzugt?Diese und viele andere Fragen lassen sich mit Hilfe der Stichprobentechnik lösen, die ein Instrument der Statistik ist, um Stichprobenindikatoren zu erhalten, die es uns ermöglichen, die Parameter oder das Verhalten aller Verbraucher zu schätzen.Das ist das Ziel dieses Buches: die theoretischen Aspekte in zusammengefasster Form darzustellen und einige praktische Beispiele zu entwickeln, die allen Lesern bei der Analyse des Marktes für ihre Produkte als Leitfaden dienen sollen.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Verlag Unser Wissen
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9786208270230
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
132
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia