• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The suitability of social media for headhunters to recruit managers from and for the fashion business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The suitability of social media for headhunters to recruit managers from and for the fashion business

ISBN-13: 9783656721697 / Angielski / Miękka / 2014 / 96 str.

Robin Schlesinger
The suitability of social media for headhunters to recruit managers from and for the fashion business Schlesinger, Robin 9783656721697 Grin Verlag Gmbh - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The suitability of social media for headhunters to recruit managers from and for the fashion business

ISBN-13: 9783656721697 / Angielski / Miękka / 2014 / 96 str.

Robin Schlesinger
cena 258,85
(netto: 246,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 258,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Master's Thesis from the year 2013 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 2,0, Prifysgol Cymru University of Wales, course: Master of Business Administration in General Management, language: English, abstract: In taking on a recruiting assignment headhunters shoulder an enormous responsibility within the framework of the search for competent qualified executives. Thanks to the development and expansion of a wide range of social media platforms, there are numerous, partly unknown, possibilities and means available to meet this challenge and select and identify suitable candidates who are willing to perform and also have a personal integrity. This master thesis examines the exciting question of whether social media are suitable for the recruitment of executives by headhunters, what new opportunities and tasks result from their use and to what extent they are already being used by headhunters, in particular in their search for executives for the fashion business in Germany. Using social media purposefully and systematically, the suitability of potential candidates can be verified prior to probationary periods or even personal interviews in a much better way than in former times. In these times of demographic change, skills shortage, -War for Talents-, companies increasingly doing their own recruiting conducted by personnel managers, growing significance of social media and resulting increase in information about persons and companies on the Internet, headhunters in particular must prepare for these old and new trends. The empirical study presented in this master thesis analyses the current situation with regard to this development. Taking into account the results from the research discourse on the topics of headhunters, social media and the fashion business and including the results of the analysis of the study, concrete recommendations for action and potential for the future use of social media in the recruiting of execut

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Grin Verlag Gmbh
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656721697
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
96
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.58
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Versatile sales and business management professional with many years of sales experience and experience in leading strategic initiatives to launch and build new and existing brands, with a significant track record of sales success and high-volume revenue growth. Adept at understanding market needs and adapting business strategy to best leverage consumer demand. Proven history of identifying and pursuing profitable new opportunities. Strong relationship builder able to liaise with clients and industry contacts at all levels.

Schlesinger, Robin Versatile sales and business management profession... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia