• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Work of Communication: Relational Perspectives on Working and Organizing in Contemporary Capitalism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Work of Communication: Relational Perspectives on Working and Organizing in Contemporary Capitalism

ISBN-13: 9781138930155 / Angielski / Twarda / 2017 / 232 str.

Timothy Kuhn; Karen L. Ashcraft; Francois Cooren
The Work of Communication: Relational Perspectives on Working and Organizing in Contemporary Capitalism Timothy Kuhn Karen L. Ashcraft Francois Cooren 9781138930155 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Work of Communication: Relational Perspectives on Working and Organizing in Contemporary Capitalism

ISBN-13: 9781138930155 / Angielski / Twarda / 2017 / 232 str.

Timothy Kuhn; Karen L. Ashcraft; Francois Cooren
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Work of Communication: Constituting Materiality, Agency, and Organization in Contemporary Capitalism revolves around a two-part question: "What have work and organization become under contemporary capitalism--and how should organization studies approach them?" Changes in the texture of capitalism, heralded by social and organizational theorists alike, increasingly focus attention on communication as both vital to the conduct of work and as imperative to organizational performance. Yet most accounts of communication in organization studies fail to understand an alternate sense of the "work of communication" in the constitution of organizations, work practices, and economies. This book responds to that lack by portraying communicative practices as opposed to individuals, interests, technologies, structures, organizations, or institutions as the focal units of analysis in studies of the social and organizational problems occasioned by contemporary capitalism.

Rather than suggesting that there exists a canonically "correct" route communicative analyses must follow, "The Work of Communication: Constituting Materiality, Agency, and Organization in Contemporary Capitalism" explores a set of approaches to how communication can be profitably foregrounded in studies of work and organization. Across these approaches, the book shows how novel visions of materiality, agency, and organization emerge from our commitments to seeing communication as a relational practice. It goes on to illustrate the benefits that investigations of work and organization can realize from distinctly communicative approaches by presenting innovative analyses of (a) affect and the body, (b) creativity as a communicative accomplishment, (c) the constitution of start-up entrepreneurship, and (d) firms as political actors.

Aimed at academics, researchers and policy makers, this book aims, is to make tangible the contributions of communication for thinking about contemporary social and organizational problems."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Business Communication - General
Business & Economics > Organizational Behavior
Business & Economics > Negocjacje biznesowe
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Management, Organizations and Society
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138930155
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000374009
Ilość stron:
232
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia