• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Value Factor: How Global Leaders Use Information for Growth and Competitive Advantage » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Value Factor: How Global Leaders Use Information for Growth and Competitive Advantage

ISBN-13: 9781118789490 / Angielski / Miękka / 2015 / 146 str.

Hurd, Mark; Nyberg, Lars
The Value Factor: How Global Leaders Use Information for Growth and Competitive Advantage Hurd, Mark; Nyberg, Lars 9781118789490 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Value Factor: How Global Leaders Use Information for Growth and Competitive Advantage

ISBN-13: 9781118789490 / Angielski / Miękka / 2015 / 146 str.

Hurd, Mark; Nyberg, Lars
cena 95,89
(netto: 91,32 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 95,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

What is the only thing a company has that its competitors do not have? What can a company invest in that its competitors cannot replicate? Information. It's the new competitive edge. Capitalizing on the information a company owns about its customers, suppliers, and partners is now the value proposition for sustainable long-term growth.

Authors Hurd and Nyberg go inside companies to see the value proposition in practice. Combining case studies and analysts' insights with common sense and surprisingly simple ideas for growth, The Value Factor shows how companies transform information into a competitive asset. Hurd and Nyberg have access to some of the top companies in every industry and from around the world. In this book, they share their unique perspective on what the innovators are doing to get ahead and stay ahead in today's tough business environment and how top companies are meeting challenges and turning them into growth opportunities.

What is the only thing a company has that its competitors do not have? What can a company invest in that its competitors cannot replicate?  Information. It s the new competitive edge.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Business & Economics > Inwestycje i papiery wartościowe
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781118789490
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
146
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.79
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Foreword

1. Value Capitalize on Your Information

2. Vision Leadership for Success

3. Control Leverage Corporate Ecosystems

4. Control The Customer Ecosystem

5. Control Supplier, Partner and Operational Logistics

6. Control Risk Management

7. Value Insight, Oversight and Higher Returns

8. Vision The Next Frontiers

Index

Praise for The Value Factor

" It′s called ′The Information Age′ for a reason. Information, even more than capital assets, products, or brands, will be the best source of sustainable competitive advantage. In this book, Nyberg and Hurd have succeeded in outlining a vision and a plan for putting that information to work in ways that drop directly to the bottom line. Better read it if you plan to do any business in the 21st century."
Don Peppers and Martha Rogers
Founders
Peppers & Rogers Group
Authors of The One to One Future

"In The Value Factor, Mark Hurd and Lars Nyberg bring us a fresh perspective on some of the most important, common sense factors that have enabled companies to better leverage data for competitive advantage and business success."
Randy Mott
Senior Vice President and CIO
Dell

"Congratulations to authors Hurd and Nyberg, who show us how leaders maximize excellence by maximizing the value of information with every decision. It′s the only way to see the road ahead while doing business at the speed of light."
Dipak C. Jain
Dean
Kellogg School of Management, Northwestern University

"A must read for busy executives looking for every advantage for their firm. Tech giant NCR′s Hurd and Nyberg show how to turn often overlooked and undervalued information into a super–performing asset"
Michael Treacy
Author of Double–Digit Growth and The Discipline of Market Leaders



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia