• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Transformation Economy: Guiding Customers to Achieve Their Aspirations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Transformation Economy: Guiding Customers to Achieve Their Aspirations

ISBN-13: 9798892791373 / Angielski / Twarda / 2026 / 256 str.

B. Joseph Pine II
Planowany termin premiery książki: 06-01-2026
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna.
The Transformation Economy: Guiding Customers to Achieve Their Aspirations B. Joseph Pine II 9798892791373 Harvard Business Review Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Transformation Economy: Guiding Customers to Achieve Their Aspirations

ISBN-13: 9798892791373 / Angielski / Twarda / 2026 / 256 str.

B. Joseph Pine II
Planowany termin premiery książki: 06-01-2026
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna.
cena promocyjna 119,79 zł
(netto: 114,09 VAT:  5%)
126,09 zł
Rabat: -5%

Najniższa cena z 30 dni: 126,09 zł
Książka dostępna od:
06-01-2026


Darmowa dostawa!

Take your customers on a journey of self-improvement, meaning, and change. A new fundamental economic shift is emerging: an economy based on transformative experiences that guide people to change, achieve their aspirations, and become who they want to be. Welcome to the Transformation Economy. Creating transformative experiences offers businesses the largest opportunity for creating economic value today, particularly as goods and services become increasingly commoditized. Enterprises can create no greater value than to help customers achieve their aspirations—whether improving health, increasing wealth, developing wisdom, or finding purpose. These aspirations speak to our customers' greatest desires, their dreams for the future, and their conceptions of who they are and who they strive to be. In this book, bestselling author B. Joseph Pine II builds on his iconic work on the Experience Economy to explain what this new shift means for companies looking to stand out and gain competitive advantage in the market. Using examples from organizations across industries, including Noom, Eataly, Burning Man, the US Army, and Texas State Technical College, Pine provides practical, proven frameworks for organizations to design, create, and guide transformation offerings that help customers reach their greatest aspirations and flourish.

Take your customers on a journey of self-improvement, meaning, and change. A new fundamental economic shift is emerging: an economy based on transformative experiences that guide people to change, achieve their aspirations, and become who they want to be. Welcome to the Transformation Economy. Creating transformative experiences offers businesses the largest opportunity for creating economic value today, particularly as goods and services become increasingly commoditized. Enterprises can create no greater value than to help customers achieve their aspirations—whether improving health, increasing wealth, developing wisdom, or finding purpose. These aspirations speak to our customers' greatest desires, their dreams for the future, and their conceptions of who they are and who they strive to be. In this book, bestselling author B. Joseph Pine II builds on his iconic work on the Experience Economy to explain what this new shift means for companies looking to stand out and gain competitive advantage in the market. Using examples from organizations across industries, including Noom, Eataly, Burning Man, the US Army, and Texas State Technical College, Pine provides practical, proven frameworks for organizations to design, create, and guide transformation offerings that help customers reach their greatest aspirations and flourish.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Harvard Business Review Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9798892791373
Rok wydania:
2026
Ilość stron:
256
Wymiary:
23.5x15.5
Oprawa:
Twarda


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia