• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Growing More Profitably » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Growing More Profitably

ISBN-13: 9781138737518 / Angielski / Miękka / 2017 / 332 str.

Thomas Nagle; Georg Muller
The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Growing More Profitably Thomas Nagle Georg Muller 9781138737518 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Growing More Profitably

ISBN-13: 9781138737518 / Angielski / Miękka / 2017 / 332 str.

Thomas Nagle; Georg Muller
cena 282,28
(netto: 268,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 279,97
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The Strategy and Tactics of Pricing explains how to manage markets strategically and how to grow more profitably. Rather than calculating prices to cover costs or achieve sales goals, students will learn to make strategic pricing decisions that proactively manage customer perceptions of value, motivate purchasing decisions, and shift demand curves. This edition features a new discussion on harnessing concepts from behavioral economics as well as a more streamlined "value cascade" structure to the topics. Readers will also benefit from:

  • Major revisions to almost half of the chapters, including an expanded discussion of big data analytics and a revised chapter on "Specialized Strategies," which addresses timely technical issues like foreign exchange risks, reactions to market slumps, and managing transfer prices between independent profit centers.
  • A completely rewritten chapter on "Creating a Strategic Pricing Capability," which shows readers how to implement the principles of value-based, strategic pricing successfully in their organizations.
  • In-chapter textboxes, updated to provide walk-through examples of current pricing challenges, revenue models enabled by an increasingly digital economy, and advances in buyer decision-making, explained through classic principles that still apply today.
  • Chapter summaries and visual aids, which help readers grasp the theoretical frameworks and actionable principles of pricing analysis.
This comprehensive, managerially-focused text is a must-read for students and professionals with an interest in strategic marketing and pricing. A companion website features PowerPoint slides and an instructor's manual, including exercises, mini-cases, and examination questions. The authors also provide a link to Deloitte's Polaris analytical pricing software, helping students put theory into practice by exploring real-world scenarios.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Purchasing & Buying
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138737518
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
332
Waga:
0.67 kg
Wymiary:
25.0 x 17.2 x 1.9
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

  1. Strategic Pricing
  2. Economic Value
  3. Price and Value Communication
  4. Price Structure
  5. Pricing Policy
  6. Price Level
  7. Price Competition
  8. Measurement of Price Sensitivity
  9. Financial Analysis
  10. Specialized Strategies
  11. Creating a Strategic Pricing Capability
  12. Ethics and the Law

Thomas T. Nagle, Ph.D., is a Senior Advisor in the Pricing and Profitability Management practice at Deloitte Consulting, USA. For over 30 years, he has developed many of the most popular analytical tools and conceptual frameworks for strategic pricing and profit improvement.

Georg Müller, Ph.D., is a Managing Director in the Pricing and Profitability Management practice at Deloitte Consulting, USA. He focuses on driving top-line margin improvement through strategic pricing for companies representing multiple sectors. He also leads executive development on strategic pricing at the University of Chicago Booth School of Business, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia