• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Strategic Middle Manager: How to Create and Sustain Competitive Advantage » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Strategic Middle Manager: How to Create and Sustain Competitive Advantage

ISBN-13: 9780787902087 / Angielski / Twarda / 1996 / 192 str.

Steven W. Floyd; Bill Woolridge; Bill Wooldridge
The Strategic Middle Manager: How to Create and Sustain Competitive Advantage Floyd, Steven W. 9780787902087 Jossey-Bass - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Strategic Middle Manager: How to Create and Sustain Competitive Advantage

ISBN-13: 9780787902087 / Angielski / Twarda / 1996 / 192 str.

Steven W. Floyd; Bill Woolridge; Bill Wooldridge
cena 202,29
(netto: 192,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 190,84
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

An exceptional job of refocusing the middle manager's role?a must read for practitioners and educators alike.
--Jack Viega, editor, The Academy of Management Executives

In their quest to become leaner, flatter, and reengineered, organizations have systematically cut out the very positions that once made them successful?mid-level managers. In The Strategic Middle Manager, management experts Steven Floyd and Bill Wooldridge draw on a decade of research involving over 250 middle managers to demonstrate that the success of future organizations rests decisively on strong middle management.

The authors present the tools managers need to:


* Redefine their roles
* Increase their strategic value
* Secure their futures
* Identify the top performers in the ranks...and much more


Far from lacking perspective, middle managers have a unique, pivotal perspective that places them at the forefront of organizational change. They can play the role of champion, synthesizer, facilitator, and implementer--and this book gives the advice needed to energize management. A must-read for training professionals, managers, and top executives, Floyd and Wooldridge's work will radically redesign--and drastically improve--your organization's effectiveness.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Jossey-Bass
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780787902087
Rok wydania:
1996
Ilość stron:
192
Waga:
0.46 kg
Wymiary:
24.49 x 16.41 x 1.65
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"The best thing that could happen to a middle manager is to have his or her boss read this book." ––Francis Guiliano, retired CEO, Ampad Corporation

"An exceptional job of refocusing the middle manager′s role?a must read for practitioners and educators alike." ––Jack Viega, editor, The Academy of Management Executives

Part One: The New Middle Management Imperative.

1. Leadership from the Middle: The Changing Demands of Middle Management Work.

2. Competing on Capabilities: The Middle Manager′s Role in Leveraging Knowledge and Skills.

3. Realigning Resources and Talent: The Challenge of Organizational Restructuring.

Part Two: The New Strategic Roles for Middle Managers.

4. Strategy from the Middle Out.

5. Championing: The Discovery and Proposal of Innovative Initiatives.

6. Synthesizing: Advancing Shared Strategic Understanding.

7. Facilitating: Nurturing Adaptability and Setting the Stage for Renewal.

8. Implementing: Inducing the Vision and Making It Real.

Part Three: Unleashing the Power in the Middle.

9. The Challenge of Executive Leadership.

10. Becoming a Strategic Middle Manager.

Resources: The Strategic Consensus Questionnaire;
A Self–Test of Middle Management Strategic Involvement.

STEVEN W. FLOYD is associate professor of strategic management at the University of Connecticut. BILL WOOLDRIDGE is associate professor of strategic management at the University of Massachusetts, Amherst.

A compelling argument for the efficacy of the middle manager. This book argues that companies –– in their quest to become leaner and meaner –– have eliminated the very positions that once made them successful. And it provides hands–on tools for middle managers looking to increase their value and secure their future.

Floyd, Steven W. Steven W. Floyd is the Cizik Chair of Strategic Ma... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia