• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Solution-Centric Organization » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Solution-Centric Organization

ISBN-13: 9780072262643 / Angielski / Twarda / 2006 / 284 str.

Keith M. Eades; Robert E. Kear
The Solution-Centric Organization Keith M. Eades Robert E. Kear 9780072262643 McGraw-Hill Companies - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Solution-Centric Organization

ISBN-13: 9780072262643 / Angielski / Twarda / 2006 / 284 str.

Keith M. Eades; Robert E. Kear
cena 180,62 zł
(netto: 172,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 158,80 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The Solution-Centric Organization provides a comprehensive framework for moving companies away from a product/price orientation to a successful, solution-centric approach that includes sales, marketing, communication, and a problem-solving mentality. Written by the CEO and Marketing VP of Sales Performance International (SPI)_a company that has trained thousands of senior managers in the principles of Solution Selling(R)_this business-building resource shows how to transform an organization so that it can better solve customers' problems, and thereby differentiate itself from the competition. The Solution-Centric Organization takes managers step by step through:

  • A New Sales Environment: provides the rationale for transforming a company into a solution-centric organization, fully describing the emerging emphasis on solution-centricity, the growing trend in solutions focus, and common reactions to sales performance problems in business today
  • Solution-Centric Concepts and Principles: explains the essentials of solution-centricity and how to embrace them, exploring the implications for sales, the kinds of organizational transformations needed to become solution-centric, and the dangers of "pseudo solutions"
  • A Practical Framework to Drive Performance Improvement: offers a systemic approach for aligning marketing and sales functions to support solution-centric behavior and integrate those activities to improve revenue generation
  • Sales Performance Health Check_presents a methodology for assessing where systemic factors have a negative impact on overall sales performance, featuring objective assessment criteria for each of 26 performance areas and numerous templates and tools for understanding customer problems and needs Designed to help organizations capitalize on the realities of 21st century business, this essential management guide contains clear starting points for moving a company to the powerful solution-centric model, plus practical benchmarks for measuring the success of the transformation. Authoritative and easy to use, The Solution-Centric Organization equips forward-looking companies with all the concepts, methodology, and techniques needed to reap the rewards of becoming solution-centric: significant competitive advantage, larger sales volume, increased revenue and profit, higher employee morale, and greater customer loyalty.

  • Kategorie:
    Nauka, Ekonomia i biznes
    Kategorie BISAC:
    Business & Economics > Organizational Behavior
    Wydawca:
    McGraw-Hill Companies
    Język:
    Angielski
    ISBN-13:
    9780072262643
    Rok wydania:
    2006
    Ilość stron:
    284
    Waga:
    0.63 kg
    Wymiary:
    23.47 x 16.97 x 3.0
    Oprawa:
    Twarda
    Wolumenów:
    01
    Dodatkowe informacje:
    Obwoluta
    Papier recyklingowy
    Eades, Keith M. Keith Eades is the founder, president, and CEO of ... więcej >


    Udostępnij

    Facebook - konto krainaksiazek.pl



    Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

    Partner Mybenefit

    Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

    Czytaj nas na:

    Facebook - krainaksiazek.pl
    • książki na zamówienie
    • granty
    • książka na prezent
    • kontakt
    • pomoc
    • opinie
    • regulamin
    • polityka prywatności

    Zobacz:

    • Księgarnia czeska

    • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

    1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

    © 1997-2022 krainaksiazek.pl
         
    KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
    Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
    KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
    Polityka prywatnosci - link
    Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
    Przechowalnia Przechowalnia